Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

20 inch zonder verlagen (foto's)

vragen over de T5
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: 20 inch zonder verlagen (foto's)

Bericht door Donald4Motion »

Dat zou ik even moeten navragen tenzij ik het ergens in zie staan.
Gebruikersavatar
Inbouwer
Berichten: 545
Lid geworden op: 03 nov 2008, 17:42
Locatie: Zoetermeer

Re: 20 inch zonder verlagen (foto's)

Bericht door Inbouwer »

Donald4Motion schreef:Dat zou ik even moeten navragen tenzij ik het ergens in zie staan.
Staat op de velg, ben alleen bang dat het aan de binnenzijde staat. ET..
Gebruikersavatar
Inbouwer
Berichten: 545
Lid geworden op: 03 nov 2008, 17:42
Locatie: Zoetermeer

Re: 20 inch zonder verlagen (foto's)

Bericht door Inbouwer »

Afbeelding

Afbeelding

ik zit aan deze Q7 velgen te denken, deze foto is met 20". :ikrij
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: 20 inch zonder verlagen (foto's)

Bericht door raymondo »

helaas is dit het enigde plaatje wat er nog is met mijn bus zo.misscxhien dat iemand hem kan vergroten weer. de load index scheelt maar weinig.. ik weet het moet 775 max zijn en is 760 meen ik zo... ze zijn er nu af voor de winter dus kan het niet nakijken voor je...maar de rol omtrek is wel een stuk groter dus zit er over na te denken om volgend seizoen om 235 en achter 265 te gaan rijden kijken of dat scheelt. rijd nu overigens op 17 inch 245 40........ trekt lekker op en de bus is ongeveer 2,5 km op een liter zuiniger....maar ja de maat is dan ook kleiner als origineel.... maar door de breedte is de bus niet zo zenuwachtig vind ik...
Gebruikersavatar
Inbouwer
Berichten: 545
Lid geworden op: 03 nov 2008, 17:42
Locatie: Zoetermeer

Re: 20 inch zonder verlagen (foto's)

Bericht door Inbouwer »

raymondo schreef:helaas is dit het enigde plaatje wat er nog is met mijn bus zo.misscxhien dat iemand hem kan vergroten weer. de load index scheelt maar weinig.. ik weet het moet 775 max zijn en is 760 meen ik zo... ze zijn er nu af voor de winter dus kan het niet nakijken voor je...maar de rol omtrek is wel een stuk groter dus zit er over na te denken om volgend seizoen om 235 en achter 265 te gaan rijden kijken of dat scheelt. rijd nu overigens op 17 inch 245 40........ trekt lekker op en de bus is ongeveer 2,5 km op een liter zuiniger....maar ja de maat is dan ook kleiner als origineel.... maar door de breedte is de bus niet zo zenuwachtig vind ik...
Hou er wel rekening mee dat als je de rolomtrek wijzigd dat ook de kilometerteller en de snelheidsmeter afwijkingen gaan vertonen. Dit kan een foute conclusie opleveren bij brandstofverbruik als je de kilometerteller van de wagen gebruikt. :nuts
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: 20 inch zonder verlagen (foto's)

Bericht door raymondo »

dat weet ik..... daarom meld ik het juist... het voelt wel goed dat je op 20 inch niet boven de 1 op 9 kwam nu gewoon 1 op 12 haalt ....... schijn bedriegt dat weet ik maar dat die zuiniger is dat is een feit....... ik rijd elke dag van zevenaar naar lijnden bij badhoevedorp. En op 20 inch redde ik net iets meer 2,5 keer en nu met gemak 3 keer op en neer....
Plaats reactie