Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

ruitenwisser achterdeur

vragen over de T5
Plaats reactie
janvb
Berichten: 36
Lid geworden op: 17 nov 2007, 21:55
Locatie: schilde

ruitenwisser achterdeur

Bericht door janvb »

Ik heb iets vreemds aan de hand
mijn rechtse ruitenwisser van de achterdeur blijft in interval werken vanaf ik mijn kontaktsleutel omdraai. Wat ik ook probeer hij blijft in interval werken
wanneer ik ze inschakel begint de andere ook maar je zou denken dat ze dan samen tegelijk zouden werken zoals dat normaal moet maar nee ze bewegen onafhankelijk van elkaar.
dan de ene dan de andere soms tegelijk.
Hij lijkt een beetje in de war...
Kan ik dit op één of de andere manier uit krijgen of moet ik naar de garage hiervoor?
Gebruikersavatar
Jeroen T5 204
Berichten: 3455
Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
Locatie: Vroomshoop (VCDS)
Contacteer:

Re: ruitenwisser achterdeur

Bericht door Jeroen T5 204 »

Klinkt inderdaad niet helemaal goed. Misschien storing in je ruitenwisserschakelaar ofzo.

Even langs de dealer misschien, ze horen allebei tegelijk te gaan aan de achterkant.

Of de stekker van de ruitenwissermotor een keer loshalen en opnieuw weer aansluiten. Misschien dat het helpt.
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: ruitenwisser achterdeur

Bericht door raymondo »

je kunt het niet voorstellen maar vele electrische storingen van de t5 komen door een probleem in de achterruitenwissermoteren.
\ik heb al eerder gemeld de mijne zijne onder garantie al 2 keer vervangen vanwege een zogeheten update. \het kan ook zijn dat je deuren niet goed dichtvallen deze eens hard dicht gooien wil het probleem tijdelijk oplossen. \blijft het feit dat je naar de dealer moet om hun het voorgoed op te laten lossen. \ik hoop datg je nog garantie heb en anders valt dit misschien onder coulance omdat het probleem bekend is. succes
janvb
Berichten: 36
Lid geworden op: 17 nov 2007, 21:55
Locatie: schilde

Re: ruitenwisser achterdeur

Bericht door janvb »

zal maar eens bij de dealer langsgaan
hij is nog in garantie
Plaats reactie