Begonnen in de textiel industrie en daar vanaf mijn 18e jaar met VW T2A en later T2B personeel gereden, daarna gaan werken in de pijpleidingen en in 1979 7 maand in Joegoslavie gewerkt om een aardgaspijpleiding aan te leggen voor de olympische spelen van 1984 in Sarajevo.
Daarna een poosje bij een taxi bedrijf gewerkt met ook ambulance werk als chauffeur en op de lijkwagen om


Daarna bij mijn vader in het bedrijf gaan werken, slopen van gebouwen en opruimen van brandschades.
Door ziekte van mijn vader heeft mijn broer de zaak in 1988 overgenomen en enkele maanden daarna ben ik 4,5m naar beneden gevallen en heb een wervel in mijn rug gebroken, en daarna 3 jaar thuis gezeten en ben in die tijd een asbest cursus gaan volgen en ben op therapie basis weer gaan werken. Ik had afgesproken dat ik met eigen auto zou gaan rijden, ik reed toen altijd Volvo en die zitten goed, maar ik ging steeds meer rijden en kreeg weer last van mijn rug en heb in 1995 na een rit in een T4 1.9D er zelf een gekocht 2.4D en dat beviel zo goed dat ik in 1996 een nieuwe heb gekocht 2.4D en we hadden ook een caravan gekocht, en met die combinatie naar Croatie en onderweg werd ik alleen maar ingehaald door TDI's, en heb deze maar weer ingeruild voor een 102pk TDI dit was in 1999.
Door het geouwehoer met grijs rij ik nog steeds in deze om dat ik hier gehandicapten tarief heb, en op een andere niet, maar deze heeft inmiddels 393000km gelopen.
Als hobby heb ik autosport en dan meer richting het rally gebeuren, en heb daar leuke ervaringen opgedaan o.a. 1.5 jaar deel uitgemaakt van het opel dealer team holland toen reden daar Paul Maaskant en Peter van Merkstein ( heeft nu Le Mans gewonnen).
Proefritje gemaakt met Wuf van Ginkel met de Ginaf rallytruck.
Vorig jaar bij de Champcar races in Assen in de pitbox geweest bij Robbert Doornbos en Paul Stoddart.
Ik ben een beetje verslaafd aan Parijs-Dakar vanaf het begin maar dat werd versterkt toen mijn tijdelijke baas Maus Westerbaan in 1982 mee ging doen aan deze rally in het lois yamaha team waarbij Bert Oosterhuis is verongelukt.
In 1986 en 1987 zijn we op eigen houtje naar de proloog geweest.
Ook nog een beetje binding gehad met Kees en Mieke Tijsterman.
In 1999 kreeg ik de kans om 4 dagen naar Burkino Fasso te gaan daar was de rustdag van rally, het enigste waar ik zelf voor moest zorgen waren de nodige injecties, en dat was snel geregeld.
In 2005 kreeg ik de uitnodiging om mee te gaan naar de finisch in Dakar ook weer voor 4 dagen, nou ook maar weer gedaan.
Voor mijn werk enkel wat bijzonderheden waar het nodige in de media kwam, o.a. We hebben de brand bij ATF in Drachten opgeruimd en daar nog met Ed Nijpels gesproken.
Ca. 4.5 maand rampgebied Enschede gezeten na de vuurwerkramp.
Meegedaan in de Surprise show , Hart in Actie en zelfs de string van Wendy van Dijk in de vingers gehad.
En veel gedaan voor Paul Verhoeven voor de opgeblazen boerderij in de film Zwartboek welke door ons is aangeleverd.