jj bullet schreef:Donald4Motion schreef:Pon geeft ook geen garantie met een JD kuurtje hoor

klopt maar als er iets gebeurt dan komt jd weer langs bij de daeler om de chip er uit te halen en de bus

kan daarna gewoon naar pon hij haalt er dan de log gegevens weer af

JD gaat echt niet het hele land door om software te wisselen hoor

De mijne heeft een JD kuur gehad via mijn dealer. Originele software uitgelezen, opgeslagen en gemaild naar JD, JD-software via e-mail ontvangen, ingelezen en klaar is Klara
Mijn dealer is in het bezit van de originele software van elke auto die gechipt is met JD-software, opgeslagen op kenteken. Bij pech aan bak of motor laat ik mijn bus direct naar mijn dealer brengen, en met hem heb ik de afspraak dat als er een chip gerelateerd probleem zou kunnen zijn, hij de originele software laadt.
Moet er wel bijzeggen dat deze dealer zeer veel op tuningsgebied doet, en al zeer veel auto's heeft laten "doen" door JD. zowel Audi, VW, Seat en Skoda. Ik ben nog steeds zeer tevreden met mijn JD-chip. Inmiddels sinds juni 2008 al bijna 38000 km onderweg zonder problemen met automaat, roetfilter of wat dan ook........
T5 130 pk TDI "60" Edition tiptronic full-options. JD-Engineering chiptuning, 18 inch Rial, Multivan koplampen en achterlichten, JVC NX7000 met afneembaar front !