De compressor, tank en kleppen staan direct achter het tussenschot, rechts voorin de laadruimte. Bob wilde het eigenlijk onder de bank van de dubbele cabine inbouwen, maar ik heb het liever goed bereikbaar, voor het geval er een keer een storing is. De luchttank staat trouwens vertikaal.
Ik ben tegen een klein probleempje aangelopen. Ik heb achter rolbalgjes, en niet de vouwbalgen die hij meestal gebruikt. Die keuze is vooral om comfortredenen gemaakt. Nadeel is daardoor wel dat de druk in de balgen (te zien op de meter op het dashboard), geen enkele indicatie is voor de ingestelde hoogte. Bij vouwbalgen is dat wel het geval. Gister wat aan het experimenteren geweest, ik ga dat oplossen door een klein waterpasje in de auto te monteren. Dan stel ik de vooras (wel met vouwbalgen) in op de juiste druk, en vervolgens bedien ik de achteras door het waterpasje te gebruiken. Werkt voldoende nauwkeurig viel me op. Een aantal keer getest, en de hoogte achter is steeds binnen een halve cm gelijk.
Groetjes

,
Rico