Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Busje spuiten

vragen over de T4
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Busje spuiten

Bericht door Jurgen VH »

Gretschi schreef:Jurgen weet je nu welke kleur het wordt? Ford Focus RS groen niet mooi? Als je voor groen gaat kijk hier dan maar,

http://www.vwt4forum.co.uk/forumdisplay.php?f=51" onclick="window.open(this.href);return false;

groetjes
Da zij die gast toch, wou er een soort van hulk thema van maken maar blijkbaar is iemand me al voor :bonk al is het groen dat in de link staat niet het groen dat ik wou kiezen. Maar in het hulk topic van je link de wagen met de vuisten in het topic is het soort groen waar ik voor zou gaan :yes dan zonneband laten maken met THE HULK in met hetzelfde groen natuurlijk en achter op de ruit a mean hulk face of iets dergelijks :knipoog

Alvast bedankt voor het linkje nu weet ik weer wat doen in mijn volgende nacht shiften :yes
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33913
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Busje spuiten

Bericht door Multivan Generation »

Jurgen VH schreef:Alvast bedankt voor het linkje nu weet ik weer wat doen in mijn volgende nacht shiften :yes
Werken?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Busje spuiten

Bericht door Jurgen VH »

Multivan Generation schreef:
Jurgen VH schreef:Alvast bedankt voor het linkje nu weet ik weer wat doen in mijn volgende nacht shiften :yes
Werken?
Maar nee jo das wa passee, een mens kan niet blijven werken he :lach meestal heb ik rustige nachten tenzij ik een inbraakalarm krijg of het spel in de fik gaat, van 19u een beetje werken en eens middernacht heb ik het rustig en om 5u30 begint de boel weer op gang te komen en om 7u ga ik naar huis :knipoog
Gebruikersavatar
Gretschi
Berichten: 1395
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:27
Locatie: Westfriesland omg.Hoorn

Re: Busje spuiten

Bericht door Gretschi »

Jurgen VH schreef:
Gretschi schreef:Jurgen weet je nu welke kleur het wordt? Ford Focus RS groen niet mooi? Als je voor groen gaat kijk hier dan maar,

http://www.vwt4forum.co.uk/forumdisplay.php?f=51" onclick="window.open(this.href);return false;

groetjes
Da zij die gast toch, wou er een soort van hulk thema van maken maar blijkbaar is iemand me al voor :bonk al is het groen dat in de link staat niet het groen dat ik wou kiezen. Maar in het hulk topic van je link de wagen met de vuisten in het topic is het soort groen waar ik voor zou gaan :yes dan zonneband laten maken met THE HULK in met hetzelfde groen natuurlijk en achter op de ruit a mean hulk face of iets dergelijks :knipoog

Alvast bedankt voor het linkje nu weet ik weer wat doen in mijn volgende nacht shiften :yes
Heb je al die kleuren groen bekeken?, zijn er erg veel van. Ik kreeg ook nog een kleurstalenboek mee, nou dan weet je 't helemaal niet meer, zou dus ook voor knallend groen gaan werd dus oranje,

groetjes
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Busje spuiten

Bericht door Jurgen VH »

Gretschi schreef:
Jurgen VH schreef:
Gretschi schreef:Jurgen weet je nu welke kleur het wordt? Ford Focus RS groen niet mooi? Als je voor groen gaat kijk hier dan maar,

http://www.vwt4forum.co.uk/forumdisplay.php?f=51" onclick="window.open(this.href);return false;

groetjes
Da zij die gast toch, wou er een soort van hulk thema van maken maar blijkbaar is iemand me al voor :bonk al is het groen dat in de link staat niet het groen dat ik wou kiezen. Maar in het hulk topic van je link de wagen met de vuisten in het topic is het soort groen waar ik voor zou gaan :yes dan zonneband laten maken met THE HULK in met hetzelfde groen natuurlijk en achter op de ruit a mean hulk face of iets dergelijks :knipoog

Alvast bedankt voor het linkje nu weet ik weer wat doen in mijn volgende nacht shiften :yes
Heb je al die kleuren groen bekeken?, zijn er erg veel van. Ik kreeg ook nog een kleurstalenboek mee, nou dan weet je 't helemaal niet meer, zou dus ook voor knallend groen gaan werd dus oranje,

groetjes
Voorlopig vraag ik prijzen voor de duurste lakken focus RS groen en parelmoer wit, zo kan de prijs enkel maar dalen als ik een iets meer normale kleur kies (lees minder complexe spuittechniek vereist) ;)
Heb je busje gezien in het oranje ziet er strak uit en is niet alledaags wat ik toch ook min of meer zoek :toppie
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33913
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Busje spuiten

Bericht door Multivan Generation »

Wit metallic geen optie?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Jurgen VH
Berichten: 945
Lid geworden op: 02 feb 2011, 23:43

Re: Busje spuiten

Bericht door Jurgen VH »

Multivan Generation schreef:Wit metallic geen optie?
Wit metallic is ook een optie die ik nog achter de hand hou dit dan met zwarte velgen is ook een mooie combi :knipoog

Ik hou alle opties open ivm wit en groen :knipoog
Gebruikersavatar
RITC
Berichten: 912
Lid geworden op: 17 jul 2011, 08:49
Locatie: Hengelo(Ov.)

Re: Busje spuiten

Bericht door RITC »

Waar zit de sticker met de kleurcode verstopt????

Alvast bedankt :zwaai
Groeten Maarten(RITC)

witte T4 dubbele cabine, 2.0 benzine bj.2001
Defensie blauwe T5 lwb DC 1.9 tdi bj.2007
Gebruikersavatar
Pascal-141
Berichten: 10830
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:11
Locatie: Tussen Antwerpen en Brussel

Re: Busje spuiten

Bericht door Pascal-141 »

RITC schreef:Waar zit de sticker met de kleurcode verstopt????

Alvast bedankt :zwaai
kleurcode staat op de ID sticker onder de zekeringkast , op die sticker staat alle info van je T4 : lakcode,motor en bakcode , en ook alle opties en uitvoeringen die op je T4 zitten.
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Gebruikersavatar
RITC
Berichten: 912
Lid geworden op: 17 jul 2011, 08:49
Locatie: Hengelo(Ov.)

Re: Busje spuiten

Bericht door RITC »

Pascal-141 schreef:
RITC schreef:Waar zit de sticker met de kleurcode verstopt????

Alvast bedankt :zwaai
kleurcode staat op de ID sticker onder de zekeringkast , op die sticker staat alle info van je T4 : lakcode,motor en bakcode , en ook alle opties en uitvoeringen die op je T4 zitten.

Dank u wel :yes
Groeten Maarten(RITC)

witte T4 dubbele cabine, 2.0 benzine bj.2001
Defensie blauwe T5 lwb DC 1.9 tdi bj.2007
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33913
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Busje spuiten

Bericht door Multivan Generation »

Of in je boekje op de 1ste bladzijde..
Als je dat boekje nog hebt :knipoog
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie