Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Daglichten

vragen over de T5
Plaats reactie
Ruud PS
Berichten: 85
Lid geworden op: 28 jan 2007, 11:32

Daglichten

Bericht door Ruud PS »

Dus niet dag... lichten maar daglichten, van die continue brandende lampen overdag, straks verplicht.
Beetje tegenstrijdig volgens mij, extra milieu belastend maar toch verplicht.
Nou heb ik van die mooie Multivan lichten waarvan de stadslichten, als die wat feller zouden kunnen branden, ideale daglichten zouden zijn.
Enig idee of daar al een aanpassing voor bestaat?
sep
Berichten: 452
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:24
Locatie: HOOGEZAND
Contacteer:

Re: Daglichten

Bericht door sep »

Er zijn speciale led daglichten die je kunt plaatsen ivm de standaard lampjes ,deze geven een feller en witter licht .

mvg Sep
Gebruikersavatar
Rob RD
Berichten: 166
Lid geworden op: 22 jan 2007, 20:30
Locatie: Leidschendam
Contacteer:

Re: Daglichten

Bericht door Rob RD »

Zou je het procentueel merken in het brandstofverbruik als je met of zonder dimlicht rijdt? Voor het milieu???? laat me niet lachen, zolang er nog steeds 25 lege connexxion bussen per dag hier langs komen ga ik me geen zorgen maken over een koplampje meer of minder.
Das Auto
Gebruikersavatar
JP
Berichten: 469
Lid geworden op: 25 jun 2007, 23:14
Locatie: Nederland

Re: Daglichten

Bericht door JP »

Rob RD schreef: zolang er nog steeds 25 lege connexxion bussen per dag hier langs komen ga ik me geen zorgen maken over een koplampje meer of minder.
Die bussen zijn leeg om dat jij lekker in je T5 rond rijd :nuts
Als wij met ze allen in de connexxion bussen gaan zitten is er wel degelijk minder vervuiling.
Ik weet alleen niet of connexxions zo blij zal zijn met de verfbussen, bouwmaterialen en andere spullen die nu achter in de T5's liggen :bifun
Guus NLB
Berichten: 841
Lid geworden op: 16 jan 2007, 15:34
Locatie: Tilburg
Contacteer:

Re: Daglichten

Bericht door Guus NLB »

RIJ NOOIT EEN METER ZONDER DIMLICHT AAN : DAN WÓRDT JE GEZIEN !!!!
Gebruikersavatar
hendrikus
Berichten: 749
Lid geworden op: 13 mar 2007, 19:56
Locatie: grunn

Re: Daglichten

Bericht door hendrikus »

snap niet dat er nog personen zijn die standaard zonder licht rijden. Zodra mn auto loopt gaat direkt het licht aan. Zie vaak genoeg personen die toch ook nog met slecht weer of als het al begint te schemeren zonder licht rijden. Dat kan ik persoonlijk echt niet begrijpen. Je ziet dan toch ook niks meer op je dashboard qua snelheid ed
T4 2.5TDI 88pk 1999
Plaats reactie