Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
plaatwerk t4
plaatwerk t4
Hallo luitjes ,
ben bezig een t4 op te knappen ( bouwjaar 92)en heb inmiddels de voorspatborden de lasjes uitgeboord en de schermen verwijderd. heb al nieuwe schermen .
Nu ben ik op zoek naar de gedeeltes onder de deur de dorpel ( links en rechts ook wel Doglegs genoemd). Ook ben ik het gedeelte in het motorcompartiment nodig waar het brandstoffilter in hangt.
Ik vroeg mij dus ook af of er een tekening is van de t4 met de losse plaatwerkdelen. En natuurlijk een goed adres waar ik de plaatwerkdelen snel kan halen hiet in het noorden rond zuidlaren.
Wie kan mij hierbij helpen?
gr bert
ben bezig een t4 op te knappen ( bouwjaar 92)en heb inmiddels de voorspatborden de lasjes uitgeboord en de schermen verwijderd. heb al nieuwe schermen .
Nu ben ik op zoek naar de gedeeltes onder de deur de dorpel ( links en rechts ook wel Doglegs genoemd). Ook ben ik het gedeelte in het motorcompartiment nodig waar het brandstoffilter in hangt.
Ik vroeg mij dus ook af of er een tekening is van de t4 met de losse plaatwerkdelen. En natuurlijk een goed adres waar ik de plaatwerkdelen snel kan halen hiet in het noorden rond zuidlaren.
Wie kan mij hierbij helpen?
gr bert
-
- Contacteer:
Re: plaatwerk t4
Niet dat ik het direct nodig heb maar heeft iemand wel eens een tankklepje gevonden bij plaatwerkdelen? Deze roesten namelijk vrij snel. Ik ben ze nog niet tegengekomen. Jullie?
Mijn T4 beats a Chevy Van! (Hoewel dat ook leuk is hoor...)
-
Scheemda autoparts voor al het plaatwerk.
Misschien een optie?
Gr,
paulus
Misschien een optie?
Gr,
paulus
VW T5 1.9TDI Lwb
- Peter 887
Gewoon een nieuw klepje kopen, heb je voorlopig ook geen last van roest meer.
en die kost ook geen fortuin.
en die kost ook geen fortuin.
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.
El groeto uit Sjikago
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.
El groeto uit Sjikago
Ik ben naar de scheemder autoparts gegaan en heb wat plaatwerk gescoord. helaas hadden ze niet alles wat ik nodig had maar heb in ieder geval de schermen en de dorpels. De dwarsbalken die naar het voorfront lopen stonden wel in de catalogus, maar helaas niet leverbaar. Zelfs pon had ze orgineel niet op voorraad. Moet dat maar even wachten. Hopelijk weet ik volgende week meer. Ik zal morgen nog wat fotos maken hoe de vorderingen gaan en deze ff posten.

Ik heb de balk linksvoor nog nieuw liggen.Origineel VW.
grtz.Harry
grtz.Harry
Op de ETKA 7.0 cd (duitstalig) sworden alle plaatwerk delen uitgebreid weergegeven incl. partnummers en bevestigingsmateriaal..witvoeg schreef:Ik vroeg mij dus ook af of er een tekening is van de t4 met de losse plaatwerkdelen.
Mogelijk heb je hier wat aan?
Tinus
T4 California Event 2.5TDI 2002
- Multivan Generation
- Contacteer:
Plaatwerkdelen zou ik origineel kopen,
kost misschien wat meer,
maar dan weet je zeker dat je een 100% passing hebt.
kost misschien wat meer,
maar dan weet je zeker dat je een 100% passing hebt.

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- harry t5 191
even off topic
Peter,
Wat is origineel?? In mijn werkzame leven heb ik regelmatig bv spatborden vervoerd.
Deze werden geladen in Bunschoten,bij de portier werd dan gevraagd: voor Opel,Volvo etc.
Die van Opel werden dan regelrecht naar de fabriek in Russelsheim gebracht.
maw,van één fabriek naar verschillende afnemers.
Denk dat dit produkt ook wel op de aftermarkt terecht kwam!
Blijft natuurlijk dat er slecht passende produkten te koop zijn.

Peter,
Wat is origineel?? In mijn werkzame leven heb ik regelmatig bv spatborden vervoerd.
Deze werden geladen in Bunschoten,bij de portier werd dan gevraagd: voor Opel,Volvo etc.
Die van Opel werden dan regelrecht naar de fabriek in Russelsheim gebracht.
maw,van één fabriek naar verschillende afnemers.
Denk dat dit produkt ook wel op de aftermarkt terecht kwam!
Blijft natuurlijk dat er slecht passende produkten te koop zijn.

groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
- Multivan Generation
- Contacteer:
IK heb eens gezien,
dat er iemand een spatbord had gekocht bij een bedrijf
met een naam als van een snelweg(nu zou je moeten weten welk bedrijf)
en de passing was zeer slecht.
Daarom de reminder..
Vroeger was er ook verschil in plaatwerkdelen (dikte) tussen de duitse kevers en de mexikaanse..
Om het beste voor je auto te hebben, dus om er zo lang mogelijk van te kunnen blijven genieten zou ik een voorkeur hebben voor origineel VW.
dat er iemand een spatbord had gekocht bij een bedrijf
met een naam als van een snelweg(nu zou je moeten weten welk bedrijf)
en de passing was zeer slecht.
Daarom de reminder..
Vroeger was er ook verschil in plaatwerkdelen (dikte) tussen de duitse kevers en de mexikaanse..
Om het beste voor je auto te hebben, dus om er zo lang mogelijk van te kunnen blijven genieten zou ik een voorkeur hebben voor origineel VW.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
tja Duits orgineel plaatwerk gaat ook heus wel roesten. Kijk maar eens naar de volgende foto's.....

Maar het zal wel weer goedkomen na een dagje lassen hoop ik......?/?

Maar het zal wel weer goedkomen na een dagje lassen hoop ik......?/?
ziet er slecht uit maar als je gewend bent aan oude kevers en oude type bussies is dit peanuts.
schermen van de auto + 2 dorpels + 2 kniestukken bij portieren. dienen vervangen te worden
heb de lasjes al uitgeboord en het plaatwerk al verwijderd. De vervangingstuken liggen al klaar en als je dit voor de lol al ervoor houd dan wordt je al weer wat vrolijker. Gelukkig is het niet mijn eigen t4 maar die van mijn collega. Eingelijk het oude verhaal....
die motoren houden het wel uit maar de carrosserie?
schermen van de auto + 2 dorpels + 2 kniestukken bij portieren. dienen vervangen te worden
heb de lasjes al uitgeboord en het plaatwerk al verwijderd. De vervangingstuken liggen al klaar en als je dit voor de lol al ervoor houd dan wordt je al weer wat vrolijker. Gelukkig is het niet mijn eigen t4 maar die van mijn collega. Eingelijk het oude verhaal....
die motoren houden het wel uit maar de carrosserie?
heb je dat ding uit middenbeemster/westbeemster gekocht toevallig? Heb ik het een en ander vanaf getrokken