Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Bijna vakantie klaar

vragen over de T4
Plaats reactie
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Bijna vakantie klaar

Bericht door bartt4 »

Binnekant bijna zo ver buitenkant na de vakantie.
http://www.mijnalbum.nl/Album-QJ63NM6F- ... wagen.html
RUBBEREXPRESS
Gebruikersavatar
Wim T4 935
Berichten: 1873
Lid geworden op: 04 feb 2007, 19:58
Locatie: Randstad

Re: Bijna vakantie klaar

Bericht door Wim T4 935 »

Ziet er goed uit, zal best een behoorlijke hoeveelheid werk in zitten.

Wel een vreemd kenteken voor een bus met een eerste toelating in Nederland uit 1995. Vertel ... vertel.
:T44EVER

Groeten van Wim

:driveT4
Gebruikersavatar
francisco
Berichten: 819
Lid geworden op: 14 jan 2007, 19:59
Locatie: 's-Hertogenbosch
Contacteer:

Re: Bijna vakantie klaar

Bericht door francisco »

Ziet er gelikt uit :D:D. geloof je wel alsje zecht dat er veel werk in zit :lach , wordt de bus ook nog gespoten?
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: Bijna vakantie klaar

Bericht door bartt4 »

De bus is begonnen als politie bus. De vorige eigenaar heeft hem van geel kenteken naar grijs dubbelcabine gezet. En later weer omgekeurd naar camper. Zo heb ik hem overgenomen. En er zelf een interieur van t3 bus westfalia in gezet. Bus was in goed onderhouden staat maar motor zat tik in. Vorige eigenaar had er net een nieuwe cilinderkop op gezet bij beunhaasje. Opzih goed gebeurd maar daarna is de bus weer warmgelopen. Bleek dat thermostaat niet open ging. Dus de boel is heet geworden en voorkamer in 2e cilinder was er uitgeknalt. Heb me eigen oude bus geslooopt daar de motor deels van gebruikt zo van 2 stuks 1 hele frisse gemaakt. Met intercooler en oleikoeler etc.
Buitenkant van de bs valt verder wel mee. Iets beginnende roest bij voorste spatborden en hier en daar deukje.
Buitenkant moet wel weer iets speciaals worden maar waarschijnlijk niet weer zo een vel kleurtje als me oude bus.
Voledige onderhouds historie heb ik er bij teller staat nu op 327000 maar met frisse motor en bak ed zie ik die wel lekker door gaan .
RUBBEREXPRESS
Gebruikersavatar
Multivan Generation
Berichten: 33895
Lid geworden op: 14 jan 2007, 14:41
Locatie: Zeeland (Oost)
Contacteer:

Re: Bijna vakantie klaar

Bericht door Multivan Generation »

@ Bart,
lekker genieten van een leuk interieurtje in de vakantie :yes .
Als je de muziek een beetje aanzet, dan niet te veel in de binnenspiegel kijken hoor,
anders zie je dit:
Afbeelding

:lach
Heb ik ook wel eens last van.... :bifun
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Gebruikersavatar
Gaas
Berichten: 408
Lid geworden op: 12 jan 2007, 22:46
Locatie: N.O.P.

Re: Bijna vakantie klaar

Bericht door Gaas »

Heey Bart, een tijdje geleden heb ik je gevraagd naar wat foto's van je camper-project.
Nou, ik vind het fantastisch. Petje af! Zit zeker veel tijd in?

Als je er aan toe bent, alvast een prettige vakantie. Waar gaat de reis naar toe?? :ikrij

vr.gr. Gaas 1096 :T44EVER
vr.gr. Gaas, voorheen T4 1096, nu.......
Gebruikersavatar
bartt4
Berichten: 3254
Lid geworden op: 13 mar 2007, 00:16
Locatie: Stiens

Re: Bijna vakantie klaar

Bericht door bartt4 »

Zit inderdaad wel tijd in en zekers als je veelal laat klaar bent met werk doe je savonds niet zo veel.
Maar heb nu vrij (vakantie) dus schiet hetaardig op. Gaan nog niet mega ver gewoon nederland in op de bonnefooi. Heb motor bak etc allemaal vernieuwd en wil eerst kijken hoe goed het draaid etc. Ben ook nog niet klaar maar het grootste gedeelte is klaar kunnen koken, biertje staat koud, Filmpje kijken, en lekker bedje.
Na de vakantie verder met de buitenkant. deukjes er uit en overspuiten. Denk wit met antreciet van onderen als een allstar uitvoering. Met zwart om de ramen. OOk word van voren nog het een en ander veranderd. wil oa golf type 4 koplampen gaan monteren maar dan moet front kap etc aangepast worden.

Word niet weer zo racy als de groene maar word wel weer iets unieks. :wjw :T44EVER
RUBBEREXPRESS
Plaats reactie