Hallo,
ben een trotse bezitter van een VW T5 caravelle 1900 tdi en wens mijn voertuig iets beter uit te rusten.
Kan er iemand mij vertellen waar ik de originele klapzeteltjes kan vinden met originele inbouw in de grote kofferklep zoals in de california?
In Belgie bestaat er nu ook een speciale serie in multivan, de 'family' - uitvoering met bijgeleverd tafeltje dat ook kan weggeborgen worden in de schuifdeur.
Vriendelijke groeten,
Bob
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
klapzeteljes in kofferklep T5
-
- Contacteer:
schuifdeur
Hallo Fred,
Zo'n klaptafeltje moet echt in de schuifdeur verzonken worden ingebouwd, anders krijg je de schuifdeur niet langs de carrosserie bij het openen.
Zo'n klaptafeltje moet echt in de schuifdeur verzonken worden ingebouwd, anders krijg je de schuifdeur niet langs de carrosserie bij het openen.
-
- Contacteer:
-
bij volkswagen camper center in amersfoort hadden zij in oktober 2006 er enkele op stock wel 2de handse tafels die in de schuifdeur zitten , de klapstoelen kan je daar ook bestellen die komen van bij brandrup , verkrijgbaar in een 3 tal kleuren 
voor belgie zijn die zeteltjes enkel verkrijgbaar bij vee motorhomes in werchter hij is de enige dealer van brandrup belgie

voor belgie zijn die zeteltjes enkel verkrijgbaar bij vee motorhomes in werchter hij is de enige dealer van brandrup belgie