Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

weer een vraag nu over mijn bak.

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

weer een vraag nu over mijn bak.

Bericht door raymondo »

onlangs hebben ze mijn automatenbak eronder uit gehaald omdat er een boutje in was gevallen.toen besloten ze dat er wat onderdelen versleten waren en deze hebben ze nu vervangen maar nu schakelt de bak slecht. Het gaat tussen de 2 en de 3 mis. Hij loopt dan even heel snel over de 3000 toeren ( lijkt of die in de vrij staat) en schakelt dan pas. Het probleem heb ik natuurlijk weer bij mijn dealer voorgelegt maar die heeft geen directe oplossing.Ook heb ik zeer veel andere klachten en storingen gehad de laatste tijd en eigenlijk ben ik het een beetje zat.. Deze maand heb de bus al 2 weken bij de dealer gestaan en nu moet weer omdat de bak slecht schakelt ook is er een scheur in 1 van de achterdeuren en deze word dan wel vervangen maar ja ik ben dan mijn bus weer kwijt een paar dagen. Al die tijd moet ik minimaal 25 voor een leenauto betalen dat is dan volgense hun service omdat ik maar 50% van de huurauto zelf hoef te betalen. maar ja ook 7 dagen een kleine t5 kost me gewoon 175 euro... ik trek de kosten niet meer en de ellende nog minder. Waar ik kan terecht met deze klachten en ellende ?????? Is hier iemand op deze site wie rechtstreeks kan mailen of zo die hier meer verstand van heeft. De garantie is afgelopen en heb natuurlijk wel verlengede garantie genomen maar ja... ook dat kost weer 500 euro voor 1 jaar. en eerlijk is eerlijk de meeste ellende die ik heb gehad de laatse maanden zijn gekomen door fouten en nalatigheid van de dealer waar ik de bus nieuw heb gekocht.
Gebruikersavatar
Henk250
Berichten: 2042
Lid geworden op: 28 mei 2007, 17:35
Locatie: Midden Brabant

Re: weer een vraag nu over mijn bak.

Bericht door Henk250 »

Als ik het goed heb ,heb je al een keer meer hier over gepost.
Je huurauto moet je niet zelf betalen als het een dealerfout is. :gif
Mogelijk moet je eens juridiese hulp gaan zoeken,bij de ANWB of zo,dit heb ik
je vorige maal ook al verteld,en ik zou zeker eens op een andere manier gaan communiceren
met die lui. :muur
Ik liet niet over me lopen op die manier,en zou alle feiten eens op een rij zetten.
Ga :muur eens naar een wetswinkel of zo,de bovag,weet ik het.
Ik zeg er niks meer over.

:bonk

Aan jou de keus.



Succes ermee.
Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
Gebruikersavatar
raymondo
Berichten: 612
Lid geworden op: 13 jan 2007, 22:04
Locatie: zevenaar

Re: weer een vraag nu over mijn bak.

Bericht door raymondo »

inderdaad ik heb het al vaker aangegeven.... maar meestal kwam ik er aan het eind wel uitmet ze.. maar nu niet meer.... ik wil niet weer mijn afstaan voor een leenbus en al dat gezeur er om heen.. ik wil gewoon een bus die minimaal tot aan iedere beurt door rijd... maar dit loopt de spuigaten uit..maar dat van de anwb is wel een goede tip.. ik laathoren hoe dit verder gaat.....ps de rekeningen van de laatste keer huurauto moet ik nog krijgen.... en das al vanaf begin augustus.... Ze zijn niet alleen laks met reparatie ook met de boekhouding lopen ze achter.
Plaats reactie