Beste mensen iemand al ervaring met poging tot inbraak/ontvreemden t5/multivan.
Kwam s morgens bij mijn multivan en bleek opeens het complete cilinderslotje verdewenen te zijn.
Zijn dus mensen die op een andere manier hun centen proberen te verdienen over de rug van hard werkende mensen.
Het vreemde was dat alleen het kleinekapje beschadigd was alsof ze speciaal gereedschap hadden gebruikt.
Ze hebben hem niet mee kunnen nemen of geen tijd meer gehad.
Bij de dealer geweest en het slotje en kapje laten vervangen.
Toen kwam de rekening 255,00
Het slotje alleen kostte 153,00 ex is dit normaal????????
Vind het naar mijn gevoel nogal een hoge prijs voor zo'n klein slotje.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Slotje zo duur???????
Re: Slotje zo duur???????
wees blij dat ze je stoel niet gejat hebbe, dat wordt dan echt schrikken van de prijs
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Ben jij zo duur met je stoelen enmatje86 schreef:wees blij dat ze je stoel niet gejat hebbe, dat wordt dan echt schrikken van de prijs

RUBBEREXPRESS
Wat is normaal.
Bij V M****l in Tilburg vragen ze 32 euro voor een foutmelding uitlezen die ze niet kennen.
Als je daar commentaar op hebt,zeggen ze doodleuk dat het bedrijf waar je de bus gekocht hebt
,(de VW Garage in Oirschot in dit geval) niet tot hun dealernetwerk behoort,en ze " slecht onderhoud"
leveren,waardoor alle garantie verviel..
Ook niet gek dat ik de Transporter daar niet gekocht heb,met die mentaliteit.
Collega van me heeft 2 T5 rondrijden,en gaat er met een grote bocht omheen.
Mijn mening:
Ga naar de VW Garage voor service,oplossingen en kwaliteit,de dealer (sommige dan) kent dit niet,en trekt
alleen je zak leeg.
Fijne dagen verder.

Bij V M****l in Tilburg vragen ze 32 euro voor een foutmelding uitlezen die ze niet kennen.
Als je daar commentaar op hebt,zeggen ze doodleuk dat het bedrijf waar je de bus gekocht hebt
,(de VW Garage in Oirschot in dit geval) niet tot hun dealernetwerk behoort,en ze " slecht onderhoud"
leveren,waardoor alle garantie verviel..

Ook niet gek dat ik de Transporter daar niet gekocht heb,met die mentaliteit.
Collega van me heeft 2 T5 rondrijden,en gaat er met een grote bocht omheen.
Mijn mening:
Ga naar de VW Garage voor service,oplossingen en kwaliteit,de dealer (sommige dan) kent dit niet,en trekt
alleen je zak leeg.

Fijne dagen verder.

Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
nieuw niet te betalenbartt4 schreef:Ben jij zo duur met je stoelen enmatje86 schreef:wees blij dat ze je stoel niet gejat hebbe, dat wordt dan echt schrikken van de prijs![]()
banken dan?
2 de hands rijzen ze ook de pan uit
http://cgi.ebay.de/Fahrersitz-Sitz-VW-T ... 240%3A1318
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
ik heb nog een ouderwets slot (ja die met een sleutel) dus geen automatische portieren.
toen bij mij er een kapot was (cylinder) was ik 12 euro kwijt!
ik heb bij een vw dealer in Ommen zelf het slot weer in elkaar gezet ( medewerkers waren te druk)
ik weet niet hoe de onderdelen heten, maar ik mocht zelf de tandjes uitzoeken uit een grote bak, zodat ik de juiste kon kiezen voor mijn sleutel. ik was er ongeveer 10 nodig. incl. nieuw cilinder was dat dus 12 euro.
3 jaar daarvoor heb ik via mijn vakantie verzekering 800 euro vergoed gekregen omdat 2 sloten waren vervangen na inbraak.
Nu weet ik dus wie de grootste dieven zijn!
mzzl
toen bij mij er een kapot was (cylinder) was ik 12 euro kwijt!

ik heb bij een vw dealer in Ommen zelf het slot weer in elkaar gezet ( medewerkers waren te druk)

ik weet niet hoe de onderdelen heten, maar ik mocht zelf de tandjes uitzoeken uit een grote bak, zodat ik de juiste kon kiezen voor mijn sleutel. ik was er ongeveer 10 nodig. incl. nieuw cilinder was dat dus 12 euro.
3 jaar daarvoor heb ik via mijn vakantie verzekering 800 euro vergoed gekregen omdat 2 sloten waren vervangen na inbraak.
Nu weet ik dus wie de grootste dieven zijn!

mzzl
there is no bussie like vw bussie