Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

hefdak/kachel installatie voor T5 België

vragen over de T5
Plaats reactie
fapa
Berichten: 41
Lid geworden op: 30 dec 2008, 13:51

hefdak/kachel installatie voor T5 België

Bericht door fapa »

Hallo iedereen hier,

even mij kort voorstellen, tot een paar jaar geleden reed ik met een T4 , waar ik heel blij mee ben geweest, vandaag wil ik me terug een transporter aanschaffen, ik heb een T5 LWB 130PK 4 Motion op het oog, met x aantal opties.

De bedoeling is om hem zelf om te bouwen naar een Camper, het meeste wil ik zelf doen maar een hefdak dat verkies ik toch om door professionelen te laten doen.

Maar in belgië vind ik maar geen dealer die REIMO of SCA wil plaatsen, laat staan verkopen, ik neem aan dat er hier wel eerder belgen de revue gepasseerd zijn met deze vraag? Kunt u mij helpen?

groeten,
Patrice
XAVIER
Berichten: 71
Lid geworden op: 19 jan 2007, 17:21
Locatie: IZEGEM

Re: hefdak/kachel installatie voor T5 België

Bericht door XAVIER »

hey Partice, ergens in vichte bij kortrijk is er iemand die camionetten tot campers ombouwd. persoonlijk ken ik hem niet maar heb reeds verschillende mensen mensen ontmoet die tevreden waren over hun werk. http://www.elveezwerfauto.be succes ermee.
ikzelf heb een california en ben er tot nu toe tevreden over
salut xavier :zwaai
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Re: hefdak/kachel installatie voor T5 België

Bericht door Danny »

Vast wel als je eens de gouden gids openslaat staan er genoeg motorhome om/bouwers in, als dan niet met hun eigen merk.
Met de meest valt perfect te praten als je maar centen neer legt :knipoog

Anderzijds vermoed ik dat je in Nederland meer sucses gaat hebben op vlak van ervaring met VW's ze zijn nu eenmaal dikker gezaaid in Nederland...
't zelfde ondervond ik voor de Webastokachel, onmiddelijk transparant antwoord, duidelijke prijs, datum, in België lag dat net effe anders...

sucses met verder zoeken he :toppie
Plaats reactie