Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Anti diefstal

vragen over de T4
Plaats reactie
Die Bruine
Berichten: 207
Lid geworden op: 04 mar 2007, 02:29

Anti diefstal

Bericht door Die Bruine »

Ik heb op diverse fora gelezen dat de T4 nogal diefstalgevoelig is. Weet iemand dan ook wat er zo zwak aan de bus is? Nieuwere auto's krijg je bijna niet meer open zonder schade. Komt voornamelijk door die vacuumpompen op de sloten en het ontbreken van de stangen zodat ze niet meer via het raam met zo een lineaal achtig ding open te krijgen zijn. Ik heb de panelen nog niet los gehaald, maar ik vermoed dat ik wel van die stangen in deze bus ga vinden. Lijkt mij dan een goed idee om die weg te halen. Dan is dat al 1 risico minder. Ik zit er aan te denken om ook de sloten/cilinders weg te halen. Lege accu vormt dan wel een risico, maar daar verzin ik wel iets op. Liever een keer ongemak dan een keer geen bus....

Als jullie nog ideeen of opmerkingen hebben lees ik ze graag....
T4 AHY zonder EPS, CC en stoelverwarming. Aangepast voor rolstoelvervoer.
Gebruikersavatar
Johan191
Berichten: 1768
Lid geworden op: 11 jan 2007, 13:30
Locatie: Doetinchem
Contacteer:

Bericht door Johan191 »

Lijkt me niet zo handig om hier de zwakheden (lees handige tips voor inbrekers) te vermelden.
Er kijken heel veel oogjes mee hiero, ook de verkeerde :ie
Linda
Berichten: 3
Lid geworden op: 06 mar 2007, 23:37
Locatie: Wolvega

Bericht door Linda »

Wij lossen dit heel handig op!! Ik maak een nylon draad vast aan de bus en aan de duim van mijn man zodra er beweging is wordt hij wakker en lost het op! Goedkoop en functioneel!! :bifun Probeer het eens :jump En later :politie

Het leven is net een neus, haal eruit wat er in zit!! :ie
Beckontheroad
Berichten: 2139
Lid geworden op: 13 jan 2007, 15:00
Locatie: Utrecht

Bericht door Beckontheroad »

Linda schreef:Wij lossen dit heel handig op!! Ik maak een nylon draad vast aan de bus en aan de duim van mijn man zodra er beweging is wordt hij wakker en lost het op! Goedkoop en functioneel!! :bifun Probeer het eens :jump En later :politie

Het leven is net een neus, haal eruit wat er in zit!! :ie
Ik haal telkens alle wielen eraf voor ik ga slapen.... :bonk
--==There is a thin line between insanity and genius, I passed that line a long time ago==--
Gebruikersavatar
Franck846
Berichten: 1517
Lid geworden op: 15 jan 2007, 17:30
Locatie: Oosthuizen
Contacteer:

Bericht door Franck846 »

:klappen :bonk :bifun :bifun
Plaats reactie