hoi.
ik heb vanaf nu besloten om zelf aan onze bus te gaan sleutelen.
normaal ging hij nog altijd naar de dealer (in 1999 nieuw gekocht bij de dealer) dit heb ik gedaan omdat hij iedere dag gebruikt word.
ik heb ook een paar oldtimers die ik zelf restaureer maar aan de bus heb ik nog nooit wat gedaan.
nu heb ik de gloeipluggen vervangen maar hij slaat nog niet aan, ze hebben dat eerder ook een keer bij de dealer gedaan daar had ik toen het zelfde probleem. is toen wel verholpen ik dacht iets van massa.
kan het misschien die strip zijn die tussen de gloeipluggen loopt?
hoe kan ik eventueel meten of ze stroom krijgen (zekering stripje bij accu is nog heel).
over 2 weken gaan we naar engeland dus dan moet hij wel oke zijn.
o ja nog even dit. het is geen oplossing om naar de dealer te gaan omdat ik daar een behoorlijk meningsverschil heb gehad om de gloeipluggen.
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
gloeipluggen vervangen maar slaat nog niet goed aan
Re: gloeipluggen vervangen maar slaat nog niet goed aan
Is het relais nog goed?
Bij mij klikte het relais wel,maar gloeien ho maar!Even een draadje tussen + pool en de uitgaande kant van de zekering gehouden en hop lopen.Daarna relais er nw. in en geen last meer.
grtz.Harry
Bij mij klikte het relais wel,maar gloeien ho maar!Even een draadje tussen + pool en de uitgaande kant van de zekering gehouden en hop lopen.Daarna relais er nw. in en geen last meer.
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
Ik weet niet, wat voor motor er in ligt, maar als het een tdi is hoef je met dit weer helemaal niet voor te gloeien!! Mijn tdi loopt meteen zonder te voor te gloeien.
groet
lourens
groet
lourens
probleem opgelost
hoe dom kan je zijn
vergeten de rood/witte kabel aan te sluiten op de strip.
het is trouwens een 1.9 td

hoe dom kan je zijn

het is trouwens een 1.9 td
Hoi,
Even een inkoppertje.
"Ja, soms hapert er iets".
Mooi dat het opgelost is.
Groet,
Herman744
Even een inkoppertje.
"Ja, soms hapert er iets".
Mooi dat het opgelost is.
Groet,
Herman744
lourens schreef:Ik weet niet, wat voor motor er in ligt, maar als het een tdi is hoef je met dit weer helemaal niet voor te gloeien!! Mijn tdi loopt meteen zonder te voor te gloeien.
groet
lourens
een TDI heeft niet die lastige vervelende strip met die kleine rot moertjes
maar kabels die op de bougie's zitten
moter 2.5 TDI + Airco acv 102 pk/250nm
T4 4 Ever -5- cylinder for Life
T4 4 Ever -5- cylinder for Life
Ik heb er ook nog die strip opzitten,zou die te vervangen zijn door de TDI kabels?
grtz.Harry
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
- Roger B. (11)61
afhankelijk van de bovenkant van de gloeiplug, bij de TDI zitten de kabels er met soort stekker op geklikt denk dat je die stekker niet zomaar over schroefdraad heen kunt klikken en toch goed contact hebben zal.
Wat je ook doet, zorg altijd dat je de drie T's bij je hebt, dan kun je je altijd redden....
Tyraps, Tape en Telefoon
Tyraps, Tape en Telefoon