Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Even voorstellen ReplaT5

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ReplaT5
Berichten: 2
Lid geworden op: 04 jun 2009, 21:43

Even voorstellen ReplaT5

Bericht door ReplaT5 »

Hallo!

Ik ben Alper en ik heb een electra-/klusbedrijf genaamd ReplaTech.
Ik ben altijd al een VW fan geweest. Mijn lievelingsauto (dat ik gehad heb) was een donkergrijze Scirocco II uit 1986 met een 139pk GTX 16V KR motor. Deze heb ik uiteindelijk weg moeten doen toen ik voor mezelf begon. Dan kun je niet zonder bus.
Ik heb begin dit jaar een zwarte T5 TDI (90pk? kleinste motor) uit 2004 gekocht. Deze kwam uit de lease en had nogal wat deuken en een kapotte voorbumper. Het is een relatief kaal model met enkel cabine en raamloze laadruimte.
Langzaam knap ik hem op naar mijn zin. Zo heb ik al wat schade weggewerkt en ook de bumper vervangen door een goeie.
Omdat ik later toch een 1,9 TD rode I (110pk) met clima en evt 6-bak (is dat er eigenlijk wel?) wil, ga ik voor mijn doen geen erg wilde plannen uitvoeren met de T5.
Ik wil hem zonder opvallende accesoires toch knap en byzonder laten ogen. Ik maar er een "Black Edition" van :yes ...

Vandaag heb ik de standaard velgen hoogglans zwart gespoten, en dat staat al een stuk knapper dan dat zilver.
Banden goed in de siliconen spray houden zodat die ook diepzwart staan. Dan is het effect compleet.
Bumpers waren standaard grijs, die heb ik met bumperspray overgespoten. Daar was ik ook blij mee. Het gaf niet het effect alsof ze gespoten waren, maar alsof het plastic gewoon zwart was.
Paar donkere achterlichten, zijknippers en achterklepspoiler zitten op de verlanglijst...

Zelf even achteruitrijsensoren geplaatst. Tevens wat betimmering, lades, 220 trafo geplaatst (en straks ook MTX audio).
Ow en ik heb een traanplaat op mij achterbumper. Was zoals reeds op dit forum gemeld inderdaad krap. Maar met een beetje bijstellen van een van de deuren en de bumper ging het net. En nu ik het als opstapje gebruik, is de afstand met mijn achterdeuren nog iets minder krap geworden. Werkt goed.

Mijn meest brandende vraagjes:

- Weet iemand of er ook zwarte embleemloze grilles te krijgen zijn?

- Hebben ze allemaal standaard CV? In mijn deuren zit van alles, maar ik moet toch alle deuren apart op slot doen.. :( Er heeft sowieso een aparte verzwaarde vergrendelingssyteem in gezeten TBV de lading. Ik vermoed dat ze hiervoor de CV onklaar gemaakt hebben. Relais eruit misschien? Maar welke is het? Ik heb wel ETKA maar die is te oud...

GREETZ,
Appie
Eeuwige VW-fan en trotse eigenaar van een T5 1.9 TDI.
Gebruikersavatar
harry t5 191
Berichten: 3074
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
Locatie: Zeijen

Re: Even voorstellen ReplaT5

Bericht door harry t5 191 »

:wjw hier Repla! :zwaai
Je bent nog al wat van zeg! Maar als je een keer met het virus besmet bent. :ie
Heb zelf ook een 4 cil tdi en ben er zeer tevreden mee. :toppie

:wjw :T54LIFE
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: Even voorstellen ReplaT5

Bericht door Donald4Motion »

Hoi APPIE Welkom op :wjw

Kijk eens naar het busje van forumlid Ricky T5, die heeft z'n busje gewrapt in mat zwarte folie, erg origineel en het staat ook gruwlijk gaaf.
Misschien een idee voor jou. de folie kan je natuurlijk ook los kopen en zelf doen :toppie
Plaats reactie