Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Foto's facelift T5 op autoweek.nl
- Mastodont
- Berichten: 601
- Lid geworden op: 24 apr 2008, 15:58
- Locatie: Kennemerland/Haarlem
- Contacteer:
Re: Foto's facelift T5 op autoweek.nl
Chevrolet Suburban 454Cui (7,4 L) Silverado 1986
Mercedes-Benz 300E W124 1986
Transporter T5 TDI 2005 (verkocht 15-12-2010)
Transporter T3 Syncro Doka 1986 - (verkocht)
Kawasaki Z1300 1981
Mercedes-Benz 300E W124 1986
Transporter T5 TDI 2005 (verkocht 15-12-2010)
Transporter T3 Syncro Doka 1986 - (verkocht)
Kawasaki Z1300 1981
Re: Foto's facelift T5 op autoweek.nl
Dan ben ik toch heel blij dat ik nog een "oude" T5 rijd,ik vind mijn T Edition er toch straker uitzien........
Zij die het opgeven weten nooit hoe dicht ze bij hun doel waren.
- Donald4Motion
- Berichten: 4426
- Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
- Locatie: Tuuuuus voor de buus
Re: Foto's facelift T5 op autoweek.nl
Ach Ach Ach wat een lelijk hok zeg
Laat die tuners maar komen met die grilletjes en bumpers anders is het echt...
Laat die tuners maar komen met die grilletjes en bumpers anders is het echt...
Re: Foto's facelift T5 op autoweek.nl
mwah....kwestie van wennen denk ik....vindt 't niet helemaal verkeerd.Maar wel zuinig,waar zijn de knippers in de spiegels??
grtz.Harry
grtz.Harry
Old busses never die...they just fade away.....something red..something blue...something gold and something new.
- Jeroen T5 204
- Berichten: 3455
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 20:50
- Locatie: Vroomshoop (VCDS)
- Contacteer:
Re: Foto's facelift T5 op autoweek.nl
Ohohoh, dat had wel even iets beter gekund denk ik. Ik neem het kotszakje maar vast mee voor onderweg als ik er 1 tegenkom.
Zoals het voorfront nu is gemaakt past niet bij de rest van de bus. Bij de Golf 6 vind ik het wel mooi, maar deze grill is veels te hoog. De lampen maken het kapot
Bumper vind ik ook niet mooi zo.
Nee, ik heb al besloten ga hem niet ombouwen naar de facelift
Er loopt trouwens al een topic over de facelift........
Zoals het voorfront nu is gemaakt past niet bij de rest van de bus. Bij de Golf 6 vind ik het wel mooi, maar deze grill is veels te hoog. De lampen maken het kapot
Bumper vind ik ook niet mooi zo.
Nee, ik heb al besloten ga hem niet ombouwen naar de facelift
Er loopt trouwens al een topic over de facelift........
VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
Re: Foto's facelift T5 op autoweek.nl
Ik vind er niks mis mee, kwestie van wennen en even in het echt zien. Zulke reacties waren er ook toen de nieuwe T5 uit kwam. Toen wou ook niemand hem hebben.
Mijn T5je rijd nog goed en is belasting technisch niet verstandig om in te ruilen, maar hij kan het mij wel doen. Ik zou mij er niet in schamen.
hier nog een paar beelden : http://www.autobild.de/artikel/facelift ... ml?bild=40
Mijn T5je rijd nog goed en is belasting technisch niet verstandig om in te ruilen, maar hij kan het mij wel doen. Ik zou mij er niet in schamen.
hier nog een paar beelden : http://www.autobild.de/artikel/facelift ... ml?bild=40
WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
Re: Foto's facelift T5 op autoweek.nl
T4 2.5TDI automaat RIP
- koerier T5
- Berichten: 97
- Lid geworden op: 13 jan 2007, 09:28
- Locatie: zaandam
Re: Foto's facelift T5 op autoweek.nl
Vind hem ook wel mooi, mooier dan dat ik voor het eerst een T5 zag. Hij doet me ook een beetje denken aan een T4 met wijsneus.
Koerier T5 / ex nr. 188
Re: Foto's facelift T5 op autoweek.nl
Dat viel me ook op, maar ik vind hem niet mooi.koerier T5 schreef:.. beetje denken aan een T4 met wijsneus.
Re: Foto's facelift T5 op autoweek.nl
ik word er verdrietig van...
Re: Foto's facelift T5 op autoweek.nl
zet maar op de oprit. Graag de 180pk versie icm DSG en 4motion. Ik vind hem wel leuk, alleen zal ook wel weer een slag duurder worden als de huidige T5.
T4 2.5TDI 88pk 1999
Re: Foto's facelift T5 op autoweek.nl
Die 180 pk versie met een DSG zie ik ook wel zitten, nu ik nog zelden een trailer meesleur hoef ik eigenlijk niet persé een 5 cylinder meer en volstaan die 400Nm bij 1250 omwentelingen van dat 4 cylindertje wel .
Mooi of lelijk gelukkig dat smaken verschillen anders had iedereen mijn goede smaak
Jammer dat mijn Busje pas 2 jaar oud is, perfect loopt en nog maar een maagdelijke 51000 km op de klokken heeft dus deze face lift zal ik aan mij moeten laten voorbij gaan.
Mijn T5 zal met wat geluk pas als er een T7 is vervangen hoeven te worden
grts Danny
Mooi of lelijk gelukkig dat smaken verschillen anders had iedereen mijn goede smaak
Jammer dat mijn Busje pas 2 jaar oud is, perfect loopt en nog maar een maagdelijke 51000 km op de klokken heeft dus deze face lift zal ik aan mij moeten laten voorbij gaan.
Mijn T5 zal met wat geluk pas als er een T7 is vervangen hoeven te worden
grts Danny
Re: Foto's facelift T5 op autoweek.nl
Aan iedere vorige Transporter-uitvoering moest ik wennen voordat ik 'm kon waarderen.
Deze vind ik meteen mooi. Ze hebben bij VW wel duidelijk gekeken naar Toyota's Hi-Ace.
En geen 5-cylinders meer in de motoren! Da's een grote verandering bij VW.
Maar (daarom) wel een Euro-5 norm, en een 7(!) traps DSG automaat.
Als ik de volgende keer in de Staatsloterij meer geluk heb, koop ik 'm als Westfalia-uitvoering;
ben net terug uit bergachtig Slovenie en Kroatie met onze T4 '91.
Met een aanhangwagentje erachter betekende dat bij iedere 7% helling 30 km/u. in z'n tweede versnelling met 3500 toeren.
En waarom heet deze eigenlijk geen T6?!? Of is-ie dat toch wel?
Deze vind ik meteen mooi. Ze hebben bij VW wel duidelijk gekeken naar Toyota's Hi-Ace.
En geen 5-cylinders meer in de motoren! Da's een grote verandering bij VW.
Maar (daarom) wel een Euro-5 norm, en een 7(!) traps DSG automaat.
Als ik de volgende keer in de Staatsloterij meer geluk heb, koop ik 'm als Westfalia-uitvoering;
ben net terug uit bergachtig Slovenie en Kroatie met onze T4 '91.
Met een aanhangwagentje erachter betekende dat bij iedere 7% helling 30 km/u. in z'n tweede versnelling met 3500 toeren.
En waarom heet deze eigenlijk geen T6?!? Of is-ie dat toch wel?