Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Sweeper stelt zich voor

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Gebruikersavatar
Sweeper
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 jul 2009, 23:34
Locatie: Haarlem

Sweeper stelt zich voor

Bericht door Sweeper »

Hallo allemaal,

Ik had me reeds op 11 juli geregistreerd, en in afwachting van mijn nieuwe T5 (afgeleverd 12 augustus) hier op de site gaan oriënteren of er nog bijzonderheden waren waar ik op moest letten.

Heb nu in 5 weken 1500km met de wagen gereden, en moet zeggen dat ik er erg blij mee ben.
Op de eerste boete na dan. :huilen
Je laat je vader 1 keer even rijden, en direct zo'n 3 kilometer te snel boete. :bonk

Het is een T5 2,5TDI T-edition 130pk automaat, gesloten korte versie, zilvergrijs metalic, extra zijdeur links, achterklep, VW origineel tussenschot, RVS imperiaal.

Zelf heb ik een Pioneer AVIC-D3 met ipod aansluiting, en Parrot 3100 geïnstalleerd die ik nog had liggen, en daar wil ik t.z.t. nog een kleine subwoofer aan toe voegen.

Het T-edition pakket ( Elektrisch verstel-, en verwarmbare buitenspiegels, Elektrisch bedienbare voorportierramen, Centrale deurvergrendeling met afstandsbediening, Airconditioning, Mistlampen, Spiegels in kleur, Cruise control, Comfortstoelen met armleuning en lendesteun, Verwarmbare ruitensproeiers, Regensensor, Automatisch dimmende binnenspiegel, Multivan bumpers in carrosseriekleur, Multivan achterlichten, Donkere bekleding “Stof Duo Antraciet”, Lichtmetalen velgen “Miyato”, Parkeerhulp voor en achter (PDC), Tapijt in de cabine, Boven en onder grill in chroom) maakt de wagen wel helemaal af, en errrruggggg luxe.

Veel te luxe eigenlijk daar wij hem alleen maar bedrijfsmatig gebruiken. Maar goed voor dat geld was het ook weer zonde om het niet te doen.

De 2 bedrijfswagens hiervoor waren beide MB Vito's. De eerste (108CDI (eerste model)) was mij zeer goed bevallen dat ik na 5 jaar hier in gereden te hebben opnieuw voor een Vito (109CDI (tweede model)) gekozen had. Deze wagen is mij minder goed bevallen. Hij heeft me nooit stil laten staan, maar vertoonde toch veel kinderziektes waardoor ik er nooit een echt goed gevoel bij had.
Toen ik afgelopen voorjaar weer richting de 5 jaar ging, ben ik als eerste weer naar de MB dealer (LIAM) gestapt om te zien wat ze voor me konden betekenen. Een paar weken na de offerte van hun ging hun tent failliet. :ie Daar schrok ik natuurlijk wel van, en was blij dat ik nog geen besluit genomen had.

Toen maar naar mijn personenwagen dealer gegaan (Strijder), en gevraagd wat hij voor mij kon doen als ik VW zou gaan rijden. Ik rijd privé een Audi TT die ik daar gekocht, en in onderhoud heb.
Over deze dealer ben ik al jaren zeer tevreden, en heb ook nu weer een goede deal met hun kunnen maken. Zij gaven mij zelfs de mogelijkheid alle spullen/kasten, bestickering, e.d. al over te bouwen, en aan te brengen zonder dat er nog maar een cent betaald, of dat de wagen op kenteken gezet was.

Enig vertrouwen van beide kanten is dan ook aanwezig. Waarvoor hulde aan Auto Strijder Zandvoort.

Foto's ben ik niet direct van plan om te plaatsen omdat de wagen rondom voorzien is van logo's, naam, e.d., en ik niet de verkeerde mensen hun aandacht op mijn wagen wil leggen, en op rare gedachten wil brengen.

Tot nu toe ben ik dus een zeer tevreden rijder, en hoop dat zeker de komende 5 jaar te blijven.

Gr. Eric
In bezit van Ross-Tech HEX-USB+CAN met licentie & VCDS 908.1
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: Sweeper stelt zich voor

Bericht door Donald4Motion »

Welkom hier op :wjw

Ik wordt altijd een beetje claustrofobisch als ik zo'n TT'tje zie :knipoog
Maarja daarom rij ik ook een T5 :toppie

Veel plezier hier op DE site! :zwaai
Gebruikersavatar
GerJol 716
Berichten: 2012
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:46

Re: Sweeper stelt zich voor

Bericht door GerJol 716 »

:wjw Eric.

Ja niet normaal van je vader om meteen maar 3 :ie kilometer te hard te rijden. :politie :lach
Als het niet erger wordt dan dat....

Veel plezier hier op de site.

Gerard
Als het niet kan zoals het moet, moet het maar zoals het kan

Afbeelding
Gebruikersavatar
matje86
Berichten: 13085
Lid geworden op: 12 jan 2007, 19:43
Locatie: Zaanstad

Re: Sweeper stelt zich voor

Bericht door matje86 »

schandalig 123 rijden waar 120 is toegestaan! :bifun
Volgers Facebook ,, Matje Weetjewel ,,
Gebruikersavatar
Ron---63---
Berichten: 3819
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:51
Locatie: IJmond

Re: Sweeper stelt zich voor

Bericht door Ron---63--- »

Welkom Sweeper, haarlemse mug :knipoog
Weer iemand uit de buurt :toppie
Veel plezier met je nieuwe bus !!!

Groet Ron 63
Eerste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=Z4I3UVOV

Tweede T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=OADFWHSA

Laatste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=HF6ONS4V
Sinds 1 mei 2013 onze 2e VW High UP met alle pakketten !! Eerste was 1 jaar oud :)
Gebruikersavatar
Henk-1
Site Admin
Berichten: 4458
Lid geworden op: 11 jan 2007, 11:24
Locatie: Stadskanaal
Contacteer:

Re: Sweeper stelt zich voor

Bericht door Henk-1 »

Hallo sweeper,

Kijk das ff voorstellen :nuts

Welkom op :wjw
Groetjes webmaster Henk-1 :wjwnl VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK
Gebruikersavatar
Sweeper
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 jul 2009, 23:34
Locatie: Haarlem

Re: Sweeper stelt zich voor

Bericht door Sweeper »

Dank voor de reacties.

@ Donald - Daarom rij ik ze nu allebei. T5 om snel bij de klant te kunnen zijn met lekker veel ruimte, en de TT om echt snel te zijn met een hoog fun gehalte. En "by the way" zo klein voelt dat autootje niet aan hoor als je erin zit.

@ Gerjol & Matje - het was nog erger, hij deed het op een hele rustige 60km weg. En waarschijnlijk heb ik er nu zelf ook 1 gescoord terwijl ik aan het inhalen was op een 80 km weg. :muur Hij gaat gewoon te makkelijk te snel.

@ Ron - Yep een echte mug, en trots op m'n stadje. Altijd lekker om daar op terras een biertje te halen in het zonnetje met vrouwelijk schoon als uitzicht. Jouw wagen ben ik volgens mij al eens een keer tegengekomen op de Randweg in Haarlem.

@ Henk - Ha Ha :lach , ja sorry, maar op andere fora zie je ze ook soms met twee zinnetjes voorstellen, en dan maar vragen, wat heb je precies voor wagen, waar kom je vandaan, kun je er foto's bijzetten, enz., enz.. Dat vind ik niks hoor. Komt niet echt enthousiast over.
In bezit van Ross-Tech HEX-USB+CAN met licentie & VCDS 908.1
Gebruikersavatar
Ron---63---
Berichten: 3819
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:51
Locatie: IJmond

Re: Sweeper stelt zich voor

Bericht door Ron---63--- »

Sweeper schreef:@ Ron - Yep een echte mug, en trots op m'n stadje. Altijd lekker om daar op terras een biertje te halen in het zonnetje met vrouwelijk schoon als uitzicht. Jouw wagen ben ik volgens mij al eens een keer tegengekomen op de Randweg in Haarlem.

.
Kan heel goed kloppen daar rijden we vaak in de rondte ja.......Haarlem heeft inderdaad veel vrolijk schoon (altijd wel op de terrasjes he)
:toppie
Eerste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=Z4I3UVOV

Tweede T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=OADFWHSA

Laatste T4 http://www.mijnalbum.nl/Album=HF6ONS4V
Sinds 1 mei 2013 onze 2e VW High UP met alle pakketten !! Eerste was 1 jaar oud :)
Gebruikersavatar
harry t5 191
Berichten: 3074
Lid geworden op: 13 jan 2007, 00:08
Locatie: Zeijen

Re: Sweeper stelt zich voor

Bericht door harry t5 191 »

:wjw hier Eric! :zwaai
Wat een verhaal zeg. :lach
Gelijk de bus maar gegrenzen,zo hard rijden lijkt nergens op! :ie :knipoog

:wjw :T54LIFE :toppie
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
Gebruikersavatar
Wisselman
Berichten: 229
Lid geworden op: 31 jul 2009, 17:44
Locatie: Heerhugowaard

Re: Sweeper stelt zich voor

Bericht door Wisselman »

:zwaai Eric,

Welkom @ :wjw

Veel plezier hier en veel veilige Kilometers toegewenst.

GroeT4 :zwaai
Richard
:T44EVER
Praat niet over jezelf, Dat doen wij wel als je weg bent.....
Een dag geen spoed gereden, is een dag niet geleefd........
Mijn Bussie
WJW 1149
Gebruikersavatar
Sweeper
Berichten: 26
Lid geworden op: 11 jul 2009, 23:34
Locatie: Haarlem

Re: Sweeper stelt zich voor

Bericht door Sweeper »

Bedankt Richard & Harry.

Heb het alweer helemaal voor elkaar, een mooie nieuwe bus is me niet gegund. Er is iemand met vooruit inparkeren vrolijk langs m'n mee gespoten bumper gegaan. :boos
Hij had zijn 06-nummer op z'n auto staan, dus maar even gebeld, en heel vriendelijk gevraagd of hij even naar z'n auto wilde komen.
Terwijl mijn grijze lak nog op zijn achter zijscherm zat durfde die te zeggen dat hij het niet geweest was, omdat de zichtbare schade aan mijn bumper zwart was. (zijn wagen is wit) Dûûhh omdat dat dat de originele kleur van de bumper is. Maar dat ging er niet echt in bij hem.
Toch maar even formuliertje ingevuld voor de verzekering. Laat hen het maar uitzoeken.
Is toch weer € 425,- ex btw schade + eigen risico van € 200,-.
In bezit van Ross-Tech HEX-USB+CAN met licentie & VCDS 908.1
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: Sweeper stelt zich voor

Bericht door Donald4Motion »

Sweeper schreef:Bedankt Richard & Harry.

Heb het alweer helemaal voor elkaar, een mooie nieuwe bus is me niet gegund. Er is iemand met vooruit inparkeren vrolijk langs m'n mee gespoten bumper gegaan. :boos
Hij had zijn 06-nummer op z'n auto staan, dus maar even gebeld, en heel vriendelijk gevraagd of hij even naar z'n auto wilde komen.
Terwijl mijn grijze lak nog op zijn achter zijscherm zat durfde die te zeggen dat hij het niet geweest was, omdat de zichtbare schade aan mijn bumper zwart was. (zijn wagen is wit) Dûûhh omdat dat dat de originele kleur van de bumper is. Maar dat ging er niet echt in bij hem.
Toch maar even formuliertje ingevuld voor de verzekering. Laat hen het maar uitzoeken.
Is toch weer € 425,- ex btw schade + eigen risico van € 200,-.
Dat is het nadeel van een nieuwe wagen, altijd met kromme tenen rijden.
Zet jij je nieuwe wagen op een verlaten parkeerplaats, kom je terug sta je helemaal ingebouwd tussen de oudste roestbakken :ie
Gebruikersavatar
Mastodont
Berichten: 601
Lid geworden op: 24 apr 2008, 15:58
Locatie: Kennemerland/Haarlem
Contacteer:

Re: Sweeper stelt zich voor

Bericht door Mastodont »

Strijder is een topzaak!
Ik kom er ook altijd voor onderhoud en service.
Ze hebben me nog nooit teleurgesteld.
Hier ben je geen wandelende portomonee die binnenkomt (zoals bij die grote in Haarlem)
maar nog echt een klant.

Welkom hier en wie weet spotten we elkaar in de hoofdstad van Noord-Holland :zwaai

Grt Mastodont
Chevrolet Suburban 454Cui (7,4 L) Silverado 1986
Mercedes-Benz 300E W124 1986
Transporter T5 TDI 2005 (verkocht 15-12-2010)
Transporter T3 Syncro Doka 1986 - (verkocht)
Kawasaki Z1300 1981
Plaats reactie