Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
schema
Re: schema
Als ik al wat voor je wil/kan betekenen, zal ik ik meer gegevens van je wagen moeten hebben zoals jaartal, en motorcode bijvoorbeeld.
Dan kan ik in ETKA wel wat vinden. Ben nog bezig om Elsawin te installeren, dat zou het nog mooier maken.
Wat is precies je probleem? Denk je lekkages te hebben?
Ik heb voor mijn TT een "How To" geschreven om lekkages te zoeken in het vacuüm/druk systeem.
Zie HIER voor het topic op het TT-forum.
Met enige aanpassing moet dit zeker ook geschikt zijn voor andere motoren, dus als je een beetje handig bent....
Dan kan ik in ETKA wel wat vinden. Ben nog bezig om Elsawin te installeren, dat zou het nog mooier maken.
Wat is precies je probleem? Denk je lekkages te hebben?
Ik heb voor mijn TT een "How To" geschreven om lekkages te zoeken in het vacuüm/druk systeem.
Zie HIER voor het topic op het TT-forum.
Met enige aanpassing moet dit zeker ook geschikt zijn voor andere motoren, dus als je een beetje handig bent....
In bezit van Ross-Tech HEX-USB+CAN met licentie & VCDS 908.1
- René
- Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.
Ik heb wel een schema, zal die straks even plaatsen na mijn huiswerk af te hebben
René
René
- René
- Locatie: Obdam, gechipte 151PK VCDS en vagdash 2.5. Tel: 0637199013.

anders moet je maar ff mailen, dan stuur ik ze via mail naar je toe.
Rene
berrie ik heb een acv moter 

- Henk-1
- Site Admin
- Contacteer:
VW T5 1.9TDI uit 2008 140PK

wat is het verschil nu ik heb hier 2 tekeningen http://www.weetjewel.com/tips_en_trucs/ ... rn.htm[img]
maar van rene kreeg ik een tekening waar 3 magneet ventielen in zitten dat heb ik dus ook en bij tips en trucs zitten er maar 2
http://i32.photobucket.com/albums/d43/R ... rdruk1.jpg[/img]

ik heb de aansluiting volgens renes album maar mijn moter is een acv dus wie het weet mag het zeggen
maar van rene kreeg ik een tekening waar 3 magneet ventielen in zitten dat heb ik dus ook en bij tips en trucs zitten er maar 2
http://i32.photobucket.com/albums/d43/R ... rdruk1.jpg[/img]

ik heb de aansluiting volgens renes album maar mijn moter is een acv dus wie het weet mag het zeggen
niemand ziet het verschil 

- Multivan Generation
- Contacteer:
wat bedoel je?daimen schreef:niemand ziet het verschil
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
dat niemand antwoord kan geven op mijn vraag van de tekening,ik heb een av moter met 3 aparte vacuum kleppen maar dit staat niet op de tekening hierboven
- Multivan Generation
- Contacteer:
heb je een foto van je motorruimte?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...