Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

installatie cruise control

vragen over de T5
Plaats reactie
jayvw
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 okt 2009, 16:13
Locatie: Belgie

installatie cruise control

Bericht door jayvw »

Ik kocht via internet een complete cruise control (hendels, kabelboom alles mooi compleet in een pakketje origineel vw) ik heb hem volledig kunnen installeren. Van 1 ding ben ik echter niet zeker, met een zwart/gele kabel moet ik in de Ebox aansluiten op stekker T10 kamer 1. Ik kan deze stekker echter niet direct terugvinden ( de Ebox heb ik wel gevonden) . Heeft er iemand hier ervaring mee of misschien een schema van de Ebox? Alle hulp is welkom !!
:muur
greetingzzz
Gebruikersavatar
heemskerk
Berichten: 2025
Lid geworden op: 07 nov 2008, 20:12

Re: installatie cruise control

Bericht door heemskerk »

jayvw schreef:Ik kocht via internet een complete cruise control (hendels, kabelboom alles mooi compleet in een pakketje origineel vw) ik heb hem volledig kunnen installeren. Van 1 ding ben ik echter niet zeker, met een zwart/gele kabel moet ik in de Ebox aansluiten op stekker T10 kamer 1. Ik kan deze stekker echter niet direct terugvinden ( de Ebox heb ik wel gevonden) . Heeft er iemand hier ervaring mee of misschien een schema van de Ebox? Alle hulp is welkom !!
:muur
greetingzzz
Hey, heb 'm ook zelf geinstalleerd, die geel-zwarte was wel het meest lastige van de hele klus en zit helemaal onderin. Weet je zeker dat ie er niet in zit? En, zit T10 er uberhaubt niet in of mis je alleen die geel-zwarte draad?
jayvw
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 okt 2009, 16:13
Locatie: Belgie

Re: installatie cruise control

Bericht door jayvw »

Ja, ik heb wel de geel/zwarte draad reeds mooi tot in de Ebox getrokken, enkel weet ik niet goed waar ik deze hier moet aansluiten. In de Handleiding spreekt men van stekker T10 maar ik ben niet zeker dat ik de juiste voorheb. Vermits zo'n stekkertje eens geplaatst nog heel moeilijk te verplaatsen is was ik graag eerst zeker geweest over de juiste positie. :T54LIFE
jayvw
Berichten: 39
Lid geworden op: 17 okt 2009, 16:13
Locatie: Belgie

Re: installatie cruise control

Bericht door jayvw »

Het is gelukt even diep in de ebox gegraven en de juiste stekker opgevist alles aangesloten en laten activeren in de garage. Nu lekker controlled cruisen.
:yes
Plaats reactie