Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Voorstellen
-
Voorstellen
Na afgelopen dagen regelmatig jullie site bezocht te hebben wil ik mij even voorstellen.
Peter 54 (nummer is mijn bouwjaar) en ik sta op het punt om een T4 uit 2003 aan te schaffen.
Voornaamste reden om een bus te rijden is dat het een paardenkar van 2000 kg. moet kunnen verplaatsen, en genoeg ruimte bied om alle rotzooi mee te nemen die erbij horen. Hoe het eruit ziet is niet zo belangrijk, maar wel mee genomen.
Na eerst een MB 80 versleten te hebben die na 315 K. km teveel olie begon te verliezen, is nu de Transit redelijk door roest aangetast en wat technische problemen aan vervanging toe.
De T4 die ik op het oog heb is een zilver grijze, verlaagd en nog wat optische tuning met 125 K. km op de teller. uitvoering 65 kw (iets meer als de Transit). dus m'n trailer zal die wel vooruit krijgen.
Wij wonen in Zeeuws Vlaanderen, voor de mensen uit de randstad, dat is waar je bijna van de wereld valt.
Complimenten voor jullie prettige site, erg informatief en jullie zullen mij wel regelmatig terug zien met vragen en of opmerkingen.
Peter 54 (nummer is mijn bouwjaar) en ik sta op het punt om een T4 uit 2003 aan te schaffen.
Voornaamste reden om een bus te rijden is dat het een paardenkar van 2000 kg. moet kunnen verplaatsen, en genoeg ruimte bied om alle rotzooi mee te nemen die erbij horen. Hoe het eruit ziet is niet zo belangrijk, maar wel mee genomen.
Na eerst een MB 80 versleten te hebben die na 315 K. km teveel olie begon te verliezen, is nu de Transit redelijk door roest aangetast en wat technische problemen aan vervanging toe.
De T4 die ik op het oog heb is een zilver grijze, verlaagd en nog wat optische tuning met 125 K. km op de teller. uitvoering 65 kw (iets meer als de Transit). dus m'n trailer zal die wel vooruit krijgen.
Wij wonen in Zeeuws Vlaanderen, voor de mensen uit de randstad, dat is waar je bijna van de wereld valt.
Complimenten voor jullie prettige site, erg informatief en jullie zullen mij wel regelmatig terug zien met vragen en of opmerkingen.
Re: Voorstellen
Welkom Peter . De bus uit 2003 dat is een blauwe I dus kijk je uit met de koppeling die namelijk "zwak"
Werken is voor mensen die niet kunnen vissen.
- harry t5 191
hier Peter!
Fijn dat je je even voorstelt!
Alleen de nummers achter onze naam verwijzen naar de fotogalerij waar onze bussen te bekijken zijn.
Als je straks je bus hebt en een foto naar Henk1 stuurt krijg je ook een nummer!
Fijn dat je je even voorstelt!
Alleen de nummers achter onze naam verwijzen naar de fotogalerij waar onze bussen te bekijken zijn.
Als je straks je bus hebt en een foto naar Henk1 stuurt krijg je ook een nummer!
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
- Donald4Motion
Welkom op Peter
- harry t5 191
Ja Matje,matje86 schreef:heten al die zeeuwen peter?
Meer smaken hebben ze daar niet.
groeten Harry, uit het mooie Drentse land.
-
Gelukkig niet allemaal Balkenende van achternaam, daar is er maar 1 van en da's genoeg
- Charles 1065
Peter Welkom op
Dacht dat de 54 verwees naar de 54e Zeeuwse Peter maar dat was dus je bouwjaar!
Veel plezier gewenst hier!
Dacht dat de 54 verwees naar de 54e Zeeuwse Peter maar dat was dus je bouwjaar!
Veel plezier gewenst hier!
- Multivan Generation
- Contacteer:
Dag Peter,
weer een Zeeuw
Waar in Zeeuws-Vlaanderen woon je ongeveer?
Mijn schoonouders wonen er ook nog..
Ik heb al eens een Zeeuwsche meeting georganiseerd, en dat was toen
Groeten van een Zeeuw die tegen Brabant aanwoont..
weer een Zeeuw
Waar in Zeeuws-Vlaanderen woon je ongeveer?
Mijn schoonouders wonen er ook nog..
Ik heb al eens een Zeeuwsche meeting georganiseerd, en dat was toen
Groeten van een Zeeuw die tegen Brabant aanwoont..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...