m.c van den berg schreef:misschien onder(voorste roller) losdraaien en naar binnen trekken, dat deze naar buiten is gekomen.
Die onderste heb ik ook al eens naar binnen toe aan getrokken van vast gedraaid.
Bovenstaande heb ik naar gekeken maar dan zou hij in gesloten toestand te ver naar binnen komen. Gesloten zit het nu namelijk gewoon goed.
Ik heb bij het demonteren van het binnenpaneel (Jaa het is gelukt
![neutral :adhd](./images/smilies/adhd.gif)
) gezien dat daar twee klemmetjes van platgedrukt waren.
Die waren bij de vorige eigenaar waarschijnlijk met iets teveel geweld teruggestampt. Hierdoor heeft het paneel denk ik al een tijd wat losser gezeten en is verder uitgezakt.
Ik heb nu de goede klemmetjes.
Gisteren de holle ruimte van de schuifdeur meteen maar een preventieve anti-roest behandeling meegegeven met RX5 ... het ligt tenslotte nu toch open. Vanavond RX7 en dan kan het weer dicht.
Als hij dan nog niet goed is haal ik de achterbumper eraf en kijk ik of daar nog wat aan te doen is. @Peter bedankt voor de duidelijk beschrijving.
Nog een vraagje; sorry ben soms een echte leek
Mijn deurvergrendeling loopt nu nog gewoon goed. Maar zou het zin hebben om dat maar meteen met WD40 in te spuiten?
Of zou dat als dat een beetje gaat druppen problemen op kunnen leveren met de motor van de CV die daaronder zit?
Het idee is; Ik kan er nu goed bij en de bevestigingsplaatjes van de klemmetjes hebben toch wel veel te lijden als het paneel er weer en keer af zou moeten.
(1 plaatje gebroken maar weer kunnen lijmen-is natuurlijk ook plastic uit 1994).
Groeten,
Odorf