Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
interieur dubbele cabine T5 gp comfortline
interieur dubbele cabine T5 gp comfortline
beste allemaal even een vraag over de afwerking van de zijpanelen dubbele cabine.
het gaat over de schuifdeur en de afwerking aan de linkerzijde.
ik was vandaag bij de dealer met mijn bus in liep ff de showroom in.
ik had een vraag aan de verkoper over mijn bus betreft bovengenoemde afwerking .
we liepen naar zon zelfde uitvoering comfortline en zag tot mn verbazing dat de deur en de andere zijde anders afgewerkt was (strak) geen uitstekende doppen
bij mij zitten dus van die lelijke kunstof doppen op de bovenzijde onderkant raam 4 stuks aan bijde zijde het ziet er dus echt niet uit.
de verkoper vond dit vreemd en gaat dit nu navragen bij pon wat de rede van dit is.
of weet iemand van jullie wat dit kan zijn.
met vriendelijke groet Gert
het gaat over de schuifdeur en de afwerking aan de linkerzijde.
ik was vandaag bij de dealer met mijn bus in liep ff de showroom in.
ik had een vraag aan de verkoper over mijn bus betreft bovengenoemde afwerking .
we liepen naar zon zelfde uitvoering comfortline en zag tot mn verbazing dat de deur en de andere zijde anders afgewerkt was (strak) geen uitstekende doppen
bij mij zitten dus van die lelijke kunstof doppen op de bovenzijde onderkant raam 4 stuks aan bijde zijde het ziet er dus echt niet uit.
de verkoper vond dit vreemd en gaat dit nu navragen bij pon wat de rede van dit is.
of weet iemand van jullie wat dit kan zijn.
met vriendelijke groet Gert

Re: interieur dubbele cabine T5 gp comfortline
Ik kan nog steeds niet controleren , maar dit komt uit het boekje.
Zijwand- en hemelbekleding van carrosseriekarton standaard in Budget en Trendline
Voorgevormde kunststof zijwandbekleding standaard in Comfort en Highline
Dus het lijkt er op dat je de verkeerde uitvoering hebt in je comfortline.
Zijwand- en hemelbekleding van carrosseriekarton standaard in Budget en Trendline
Voorgevormde kunststof zijwandbekleding standaard in Comfort en Highline
Dus het lijkt er op dat je de verkeerde uitvoering hebt in je comfortline.
de bekleding is ook voorgevormd kunststof maar die 4 doppen bovenop zijn foei lelijk en nergens te zien bij de comfortline in de showroom.
ik zal er morgen foto,s van maken en ff hier plaatsen
ik zal er morgen foto,s van maken en ff hier plaatsen

- Multivan Generation
- Contacteer:
doet je standkachel/zuheizer het al?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Ik verbaas me er wel eens over wat je eigenlijk krijg voor je geld.Als ik de 11 jaar oude polo van mijn vrouw qua afwerking met mijn minstens 2x zo dure bus(nieuwe aanschafwaarde) vergelijk die nu 3 jaar oud is dan is die polo netter afgewerkt.Ze blijven 't bij VW volgens mij gewoon als een werkbussie zien.Of ie nou 30-35000 euro kost doet er niet toe.
Heb dezelfde panelen als jou maar dan zonder die doppen.
ja ik weet het iedereen heeft ze zonder doppenDavid R schreef:Heb dezelfde panelen als jou maar dan zonder die doppen.
ik vraag me af of dit nieuw is
mijn T5 is nu 2 weken oud

Op de site van VW staat het niet, kijk hier maar.
http://www.vwbedrijfswagens.nl/modellen ... abine.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Even de binnenzijde van de 360gr afbeelding bekijken bij de comfortline zitten ze er niet.
http://www.vwbedrijfswagens.nl/modellen ... abine.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Even de binnenzijde van de 360gr afbeelding bekijken bij de comfortline zitten ze er niet.
oke thx maar daar had ik al gekeken en inderdaad ook gezien dat daar die doppen niet zaten.Klusman schreef:Op de site van VW staat het niet, kijk hier maar.
mischien is het nu alleen bij de laatste uitvoeringen ???
ik vind het in ieder geval foei lelijk.

De mijne wordt hoogstwaarschijnlijk 14 maart geleverd, dus ik kan niet eerder controleren, maar ik vind dit echt niet kunnen.gertned schreef:oke thx maar daar had ik al gekeken en inderdaad ook gezien dat daar die doppen niet zaten.Klusman schreef:Op de site van VW staat het niet, kijk hier maar.
Dus afwachten, er zijn er hier toch meer die net een comfortline hebben , nieuw als die nog eens kijken.
Klusman schreef:De mijne wordt hoogstwaarschijnlijk 14 maart geleverd, dus ik kan niet eerder controleren, maar ik vind dit echt niet kunnen.gertned schreef:oke thx maar daar had ik al gekeken en inderdaad ook gezien dat daar die doppen niet zaten.Klusman schreef:Op de site van VW staat het niet, kijk hier maar.
Dus afwachten, er zijn er hier toch meer die net een comfortline hebben , nieuw als die nog eens kijken.
nee moet zeker niet kunnen.
wat ik wel mooier vind is dat schuin weglopen naar achter maar die dopjes die zijn echt goedkoop

Afgezien van die dopjes vind ik dat kunststof sowieso erg goedkoop aandoen. Waarschijnlijk makkelijk schoon te maken en dus handig voor in een bouwvakkersbus maar als ik voor een luxer of een topmodel van welk merk dan ook zou gaan had ik op zijn minst een leuk stofje tegen de zijkanten willen hebben.gertned schreef:hier wat fotos van het interieur met die dopjes
T4 (2002) 2.5 TDI (75 kW)
T5 (2005) 1.9 TDI (77 kW)
T5 (2005) 1.9 TDI (77 kW)
ik heb deze dopjes ook niet.. en ook om het vakje heen zitten bij mij geen dopjes.... die vakjes zijn gekit.....
Behoort dat niet tot de extra´s van de "ultimate edition" ,ultimate ugly bijvoorbeeld
Verder ben ik het met anderen eens, dat wanneer je eens goed kijkt naar het interieur van zo´n bus het er alleen helemaal voorin fatsoenlijk uitziet.

Verder ben ik het met anderen eens, dat wanneer je eens goed kijkt naar het interieur van zo´n bus het er alleen helemaal voorin fatsoenlijk uitziet.