Ik zal me even voorstellen, ben Daan en kreeg ooit ook een idee om een T5 om te bouwen naar een camper.Nu de bus een beetje in de richting op gaat van Camper eens besloten om forum T5 Projecten nieuw leven in te blazen

Zelf Draaiplateau's gemonteerd onder beide stoelen.
Hierna verder gekeken voor de ombouw naar camper, een nieuw type slaaphefdak [met spoiler aan de voorkant]. Helaas had een camperbouwer zich vergist, het nieuwe type slaaphefdak van Reimo voor de verlengde versie was niet leverbaar ivm duitse keuring, in tegenstelling tot de korte versie die wel snel leverbaar was. Helaas voorlopig geen camper.. Zelf maar gaan zoeken en kwam uit op een SCA dak, dat optisch in principe het zelfde was als het nieuwe type Reimo. Naar een andere camperbouwer gegaan.. Kon geleverd worden maar levertijd ca. 6 maanden, er zat niets anders op dan wachten. Afgelopen maand zelf de dubbel cabine uitgebouwd, vloerbedekking eruit, en zijwanden eruit. Waarmee ik ga isoleren weet ik nog niet, zoals op het forum van Mickel Moen [Complimenten] heb gezien heeft hij het met schapenwol gedaan. Ik moet dit nog gaan bekijken, zo ook de aanleg en voeding schakeling voor de huishoudaccu. Het keukentje heb ik zelf in elkaar geslagen en hoef ik alleen erin te zetten als het dat erop zit. Eind deze week gaat hij naar de camperbouwer, want eindelijk na ca. 6 maanden hebben ze in Duitsland bij SCA het dak verstuurd, ben benieuwd!!

Ik hou jullie op de hoogte, ben benieuwd naar jullie reacties!

Klaar voor de camperbouwer..