Het centraal bedieningpaneel doet namelijk helemaal niets. Ook de waterpomp van de schoon water tank doet niets.
De lampjes boven het bed en het aanrecht doen het wel.
Heb het bedieningpaneel eruit gehaald om de dip-switches even te controleren. Deze stonden goed maar voor de zekerheid toch maar even heen en weer geschoven, maar helaas niet de oplossing.
Als ik meet dan komt er wel 12,26 volt uit de connector die het paneel in gaat. Bij de waterpomp meet ik daarentegen helemaal niets. Naar aanleiding daarvan heb ik de zekering vervangen want die was stuk, maar helaas nog steeds niets.
Dus ik dacht ik hang hem aan de 230... maar ook nu helemaal niets op het paneel te zien, geen reactie. Heb het rooster-plankje achter de bank en onder de koelbox weghaalt om daar eens even te neuzen. Daar liggen twee stekkers los, nu lees ik in het topic viewtopic.php?f=2&t=15759&p=85789&hilit ... iet#p85789" onclick="window.open(this.href);return false; dat daar een lader zou moeten liggen. Maar het enige wat er zit is de compressor van de koelbox...

Nu vraag ik me dus af hoe hoort het te zitten want naar mijn idee ontbreekt er sowieso iets. Hoewel hij zonder de lader naar mijn idee wel gewoon op 12v zou moeten werken (bij een volle accu).
Momenteel ligt er een 63Ah accu in i.p.v. de (blijkbaar) standaard 80Ah. Wellicht dat het display daar niet mee overweg kan??
Ik wacht jullie adviezen weer met spanning af... ;)
Greetz,
Danny