In week 18 wordt als alles meezit mijn nieuwe T5GP afgeleverd.

2.0TDI 103/KW/140PK DSG Comfortline, Dubbele cabine L2H1 met achterklep.
Het betreft een bus met o.a. de volgende opties:
Natural grey metallic, 18inch Canberra velgen, Bestelauto van het jaar pakket, Bumperbeschermer, Elektrisch pakket 3, Exclusive pakket, Executive pakket plus pakket, Leder interieur met pilootstoelen :love , PDC V+A met camera, Rokerspakket, Sidebars, Tapijt in cabine, RNS315 met telefoon voorbereiding, Trekhaak, Betonplex vloer in laadruimte, Bi-xenon :love , Chrome pakket, Pack comfort pakket, Multivan pakket, glasslook panelen, Cruise control, Lederen multifunctioneel stuur, Climatic, Privacy glass, Alles in kleur, Bocht verlichting, Boordcomputer plus, Licht en zicht pakket
Er zijn nog dingen die ik wil gaan aanpassen:

* Extra speakers plaatsen:
Speakers onder de bank plaatsen, die ook gemakkelijk weer te verwijderen zijn.
Subwoofer plaatsen onder de bijrrijdersstoel (Pioneer TS-WX110A actief) Deze heb ik al.
Kan mij iemand vertellen welke speakers ik eventueel kan gebruiken onder de bank, zonder dat ik er een extra versterker voor moet aansluiten. Ben wel van plan om zelfbouw kisten te maken. De radio is een RNS315. Ik mis nu (in de oude T5) wat geluid achterin.
* Dakspoiler plaatsen. Ik ben van plan om zoiets te plaatsen:

* Eventueel verlagen, hierover ben ik niet zo bekend mee. Dus alle suggesties/tips zijn welkom!
* Chiptuning door JD engineering van 140 pk 340Nm --> 170 pk 400Nm.

* Stofferen van de laadruimte met vilttappijt.
* Xenon lampen plaatsen voor grootlicht, en leds plaatsen in de mistlampen :love
Ik zal best nog wel wat dingen zijn vergeten, maar dat komt de volgende keer wel. Ik hou jullie op de hoogte als de bus is afgeleverd.
Rij nu nog een T5 2.5TDI 131pk uit 2004 Dubbele cabine L1H1 Comfortline 6-bak met achterklep full options.

Ik hoop dat jullie mijn Project gaan volgen!
Groeten uit het limburgse land.
Erik 371 T5