Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

nieuwe banden gemonteerd..........

vragen over de T5
Plaats reactie
Gebruikersavatar
ratlookcalifornia
Berichten: 353
Lid geworden op: 15 nov 2011, 09:10

nieuwe banden gemonteerd..........

Bericht door ratlookcalifornia »

[URL=http://imageshack.us/photo/my-imag ... .jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us[/url]

probeerseltje met de nieuwe banden op de foto, kijken of het uploaden werkt...[URL=http://imageshack.us/photo/my-imag ... .jpg[/img]

Uploaded with ImageShack.us[/url].... Bandjes van een nieuwe porsche Cayenne (300+ :ie ) ,de banden voor zijn 245 en achter 275....vullen waanzinnig de wielkuipjes ......een nadeel :muur , de schuifdeur kan niet helemaal meer open ( loopt met de binnenplaat tegen de band aan)....wennen we wel weer aan ( scheelt een hoop gerammel als hij in de "vanger' valt normaal gesproken :knipoog )
sep
Berichten: 452
Lid geworden op: 13 jan 2007, 17:24
Locatie: HOOGEZAND
Contacteer:

Re: nieuwe banden gemonteerd..........

Bericht door sep »

Mooi man !! :yes ...rij zelf met 255 voor en achter....en het lijkt gewoon erg mooi die dikke sloffen onder de bus ...wat voor formaat velgen heb je er trouwens onder ?

Mvg sepster
Gebruikersavatar
ratlookcalifornia
Berichten: 353
Lid geworden op: 15 nov 2011, 09:10

Re: nieuwe banden gemonteerd..........

Bericht door ratlookcalifornia »

sep schreef:Mooi man !! :yes ...rij zelf met 255 voor en achter....en het lijkt gewoon erg mooi die dikke sloffen onder de bus ...wat voor formaat velgen heb je er trouwens onder ?

Mvg sepster
Ondanks een zoektocht uiteindelijk toch maar besloten om de 18 inch`jes te houden ( wou naar 20 Inch) en met deze nieuwe Contnental sportcontact 3 banden valt dat echt leuk onder de auto...Ziet er gewoon best wel vet uit voor 18 inch begrippen...275-45-ZR 18 achter is ook echt wel het matje gezien de velgbescherming die de deurrand aan de binnenzijde raakt :muur 245 voor gaat goed ( gelukkig raakt het niets)...... 255 zal er ook niet verkeerd uitzien trouwens :jumpklap
ronald tdi
Berichten: 1627
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:22

Re: nieuwe banden gemonteerd..........

Bericht door ronald tdi »

lekker hoor mooie dropveters....
Gebruikersavatar
ratlookcalifornia
Berichten: 353
Lid geworden op: 15 nov 2011, 09:10

Re: nieuwe banden gemonteerd..........

Bericht door ratlookcalifornia »

ronald tdi schreef:lekker hoor mooie dropveters....

hahahahaha,.....komt wel mooi uit op die *****campingterreintjes :campingT4 :camping en afgelegen weggetjes in frankrijk......blijven de velgen nog een beetje beschermd tegen de stenen en andere meuk... :jump
Gebruikersavatar
Donald4Motion
Berichten: 4426
Lid geworden op: 02 jul 2007, 22:12
Locatie: Tuuuuus voor de buus

Re: nieuwe banden gemonteerd..........

Bericht door Donald4Motion »

Ik had onder mijn Multivan ook een keer dat de deur de band/velg raakte. Na uitlijnen zat er weer een centimeter ruimte tussen.
Maar het kan ook de ET waarde van je velg zijn
Gebruikersavatar
ratlookcalifornia
Berichten: 353
Lid geworden op: 15 nov 2011, 09:10

Re: nieuwe banden gemonteerd..........

Bericht door ratlookcalifornia »

Donald4Motion schreef:Ik had onder mijn Multivan ook een keer dat de deur de band/velg raakte. Na uitlijnen zat er weer een centimeter ruimte tussen.
Maar het kan ook de ET waarde van je velg zijn

Ging met de 245 nog wel goed, maar deze banden hebben een dusdanig aanwezige velgbescherming dat ik hem net tegen het einde aan de binnenzijde raak, de deur kan dus ver genoeg open voor normaal gebruik en we houden het zo. Uitlijnen ga ik voorlopig maar niet aan beginnen, heb geen scheve slijtage.....Heb nog andere zaken op het verlanglijstje :nuts
Plaats reactie