zie hier voor mijn voorstel topic:
http://www.weetjewel.nl/forum/home.htm" onclick="window.open(this.href);return false;

Als eerste heb ik na aanschaf direct een nieuwe rechter aandrijf as gekocht..
deze is 3 weken terug gemonteerd door de dealer samen met een nieuwe apk..
ook heb ik een set nieuwe wielen gekocht van een X5..
nu zitten er 17 inch Thunder velgen onder met winterbanden...
De X5 wielen zijn 19 inch en worden zsm gemonteerd.. bij de bandenwissel wil ik ook gelijk de remklauwen rood verven.
hier de wielen:

Helaas is de orginele radio niet helemaal lekker meer doordat er af en toe een speaker uitviel...
Zo helaas was dit helemaal niet, zo kon ik de orginele Delta vervangen voor een alternatief.. op zoek geweest naar een RNS-510 maar met een telefoon module en achteruitrij camera werd dit gewoon te duur mijn inziens, dus nu een nieuwe JVC KW-NT30 gekocht met stuurwiel bediening..
gelijk een vraag hierover, ik zie geen tekst meer tussen de tellers op het FIS display.. hoe kan ik dit oplossen?
over de radio niets anders dan lof, mijn vriendin heeft de KW-NT3 in haar auto zitten dus zo nieuw issie niet meer in gebruik

Vrijdag aanstaande wordt er nog even geschakelde plus bij gemaakt.
Zie hier de foto:

er mist nu nog een kapje in naast de esp knop.. hier zat het schermpje op geschroeft van de carkit. deze is besteld.
Bij deze radio heb ik ook een achteruitrij camera, maar ik weet nog niet zo goed hoe ik de video kabel moet laten lopen, voor tips sta ik graag open!!

Verdere vorderingen worden hier bijgehouden.
Groetjes Ted