Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Eindelijk een bus

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
GerardN
Berichten: 7
Lid geworden op: 16 mei 2013, 22:03

Eindelijk een bus

Bericht door GerardN »

Hallo,

Mijn naam is Gerard,25 jaar oud en woon in Hoogezand (Groningen). Ongeveer anderhalf jaar geleden is mijn zoektocht naar een bus gestart. Destijds wou ik graag een belastingvrije Chevyvan om er roadtrips mee te kunnen gaan doen en voor het surfen. Nu is het uiteindelijk een T4 2.5TDI uit 1998 geworden. De verandering van gedachten kwam voornamelijk door de onzekerheid over oldtimers en dat ik een eigen bedrijf heb gestart.
De bus is van een kennis geweest en ik wist dus hoe goed hij is onderhouden. Daarnaast een echte vriendenprijs en ik was zomaar de trotse bezitter van deze bus!

De vorige eigenaar is een paardenliefhebber, dus er zat een heerlijke lucht in de wagen ;-).
Een paar dingen wil ik nog doen, wellicht hebben jullie wat tips voor mij?!

Het gaat om de volgende dingen:

De ramen van de achterdeuren en DC blinderen.

Schuifdak monteren. Heb een origineel elektrisch schuifdak op de kop getikt op de sloop. Niet te hard getikt, schijnen ze niet goed tegen te kunnen.
Met hemel, hor en kabelboom. Oftewel ik ben er behoorlijk blij mee! Nu hopen dat alles nog werkt :adhd

Laadbak opnieuw betimmeren. Hier lag een rubberen mat in. Die in combinatie met nat hooi en voer geeft een heerlijke aroma. Het liefst leg ik betonplex op de bodemplaat en iets van multiplex aan de zijkanten.
Bijlagen
IMG-20130428-WA0003.jpg
IMG-20130428-WA0006.jpg
IMG-20130428-WA0010.jpg
Gebruikersavatar
marcel 415
Berichten: 1222
Lid geworden op: 12 jan 2007, 21:28
Locatie: grunniggerlaand

Re: Eindelijk een bus

Bericht door marcel 415 »

welkom hier.kijk eens bij dijkemas autoglas voor je schuifdak die bouwde ze altyd in en doet ook ruitenblinderen.
Groetjes Marcel 415

Afbeelding
ronald tdi
Berichten: 1627
Lid geworden op: 04 nov 2012, 20:22

Re: Eindelijk een bus

Bericht door ronald tdi »

:zwaai Gerard, welkom hier....

Ik weet zeker dat je de T f-ever :nuts zal krijgen....
Plaats reactie