Ik ben Fjodor en kom uit amersfoort.
Na 10 jaar aan mijn matra murena 2.2 1984 gesleutelt (http://www.matramania.be/phpBB3) en gereden te hebben is tijd voor een tijdperk. (4000 km in 10 jaar)
Matra staat te koop bij carjoy in geldermalsen en is in concours staat. Heel veel aan gesleuteld om hem in originele staat te krijgen kop vervangen radiateur op maat laten maken enz.
Waarom ik op dit forum ben gekomen is het volgende mijn vrouw e ik hebben een bedrijf zij is beeldend kunstenaar en rijden kunst markten en festivals.
Daarom zoek nu een auto om dit te doen hebben dit een paar keer geprobeerd in de Matra maar dit is niet eht praktisch

Wat zoek ik Eigenlijk zoek ik een verlengde T4 met een 2.4d dit ivm dat ik een hekel heb aan turbo motoren. Ik heb bij een vriend altijd in deze bus gereden met zo'n motor en ik vond hem stukken stiller dan de 2.5tdi die hij nu rijd. En nog veel belangrijker ik heb geen haast en we zijn maar met zijn tweeën. Maar als jullie van mening zijn dat ik mijn idee moet aanpassen hoor ik graag argumenten. Ik vind het geen probleem om te sleutelen radiateur vervangen of iets dergelijks geen probleem. Heb al heel veel op jullie forum gelezen.

Heeft iemand een tip hoor ik het graag we hebben geen haast we hebben de bus pas ergens volgend jaar nodig