Goedemiddag,
Sinds eind september in het bezit van een witte T5 gp van 2011. De bus was geheel standaard. Dus niet mijn smaak.

Ik ben gelijk begonnen met zoeken naar een setje bumpers om deze in de kleur van de bus te spuiten.ook natuurlijk een highline grill geplaatst.
Daarna heb ik in de schuifdeur een raam laten plaatsen en de rest glaspanelen laten plaatsen. ziet er gelijk wat anders uit.
omdat het toch winter periode is, heb ik de 16 inch stalen wielen weggedaan en een setje 17 inch van de 180 pk versie met winterbanden er onder gezet.
De 2 voorstoelen heb ik vervangen door een leder interieur. Stoel en bank, aangezien dit ff wat makkelijker is om met de kids te kunnen rijden.
Ander stuur geplaatst met dsg flippers en deze laten activeren.

Het cabine schot heb ik er uit gehaald, en hier heb ik cabine gordijnen voor in de plaats gedaan.
Ook zit er nu een keukenblok in met 2 pits gasstel en een spoelbak.
Alles is gestoffeerd en afgewerkt. Ook is er een slaapbank geplaatst, deze kan omhoog geklapt worden en is voorzien van 2 gordels.
eind december word er een hefdak geplaatst en daarna kunnen de laatste afwerkingen beginnen.

Er zit een 2de huishoud gel accu in , en de 220v aansluiting zit weggewerkt in de achterbumper.
Voor de komende zomer heb ik 22 inch range rover wielen aangeschaft, dus binnenkort moet hij nog een paar cm zakken qua onderstel.
Hierbij een paar foto's: