Inmiddels is de vakantie weer achter de rug, de Westy heeft weer 3 weken behoorlijk te lijden gehad door de franse bergritten. Maar hij geeft geen krimp. Wat blijft het toch een klasse bus zo'n T4.
Tijdens de vakantie een lijstje gemaakt me dingen die ik toch wel wil gaan aanpakken. Zo is bijv. het rubber van de koelkast behoorlijk ingedrukt. Is dit los te koop? Daarnaast mis ik diverse viltrondjes bij de keuken en de viltstroken in het hefdak (waar de bedplaat op rust) zijn ook aan vervanging toe.
Ik zit al even te spitten op het www maar kom het nog niet tegen. Heeft iemand adressen waar de bovenstaande delen te verkrijgen zijn?
koelkast rubbers zijn in princiep standaard - kijk es op bijv. onderdelenwinkel.nl
viltjes heb ik in de lokale DHZ-winkel gevonden, o.a. gebruikt om de grijze plaat vooraan de slaapbank stil te houden
bedplank boven daar zitten tochtstrips onder
Heb het zelf gebruikt. Ik was het in Zweden in een bouwmarkt tegen gekomen maar dit is volgens mij precies hetzelfde materiaal. Lijkt ook exact op wat er origineel op zat. Het zit er bij mij nu bijna een jaar op en het houdt zich prima.
P.S. Ik zag dat de link naar 15 mm breed band verwijst, ik heb zelf 10 mm breed gebruikt, dat past beter.
Hornbach....daar kom ik gezien mijn verbouwing bijna dagelijks. Eigenlijk wel gek dat ik niet zelf op het idee gekomen ben. Heb soortgelijk spul ook gebruikt om mijn kunststof kozijnen te monteren. Zal wel een soort "bedrijfsblindheid" zijn