Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
raamverduistering achterdeuren
raamverduistering achterdeuren
Hallo,
In het kader van "één gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden ..."
Ik wil mijn bus gebruiken om onderweg naar mijn vakantiebestemming te overnachten.
Nu heb ik qua bed alles op orde (hoop ik). Gewoon een lattenbodem met luchtbed op een paar kratten.
Nu zit ik alleen met de gordijnen. Ik wil daar een tijdelijke oplossing voor maken, maar wel iets mooier dan een handdoek met duct tape vastplakken.
In de diverse topics zie ik wel oplossingen met rolgordijnen gordijnrails en dergelijke maar ik ben bang dat ik net dat ene topic met mijn ideale voorbeeld mis.
Hebben jullie tips/ideeën?
Dank alvast
Jacco
In het kader van "één gek kan meer vragen dan tien wijzen kunnen beantwoorden ..."
Ik wil mijn bus gebruiken om onderweg naar mijn vakantiebestemming te overnachten.
Nu heb ik qua bed alles op orde (hoop ik). Gewoon een lattenbodem met luchtbed op een paar kratten.
Nu zit ik alleen met de gordijnen. Ik wil daar een tijdelijke oplossing voor maken, maar wel iets mooier dan een handdoek met duct tape vastplakken.
In de diverse topics zie ik wel oplossingen met rolgordijnen gordijnrails en dergelijke maar ik ben bang dat ik net dat ene topic met mijn ideale voorbeeld mis.
Hebben jullie tips/ideeën?
Dank alvast
Jacco
Volkswagen T5 2004 2.5 130PK 

- Pascal-141
Re: raamverduistering achterdeuren
waarom geen donkere raamfolie ?
Door de donkere variant zie je van buitenaf ook niks door. (wel van binnen naar buiten)
Doe ik op al mijn busjes , verhinderd inkijk tegen diefstal enz
Door de donkere variant zie je van buitenaf ook niks door. (wel van binnen naar buiten)
Doe ik op al mijn busjes , verhinderd inkijk tegen diefstal enz
My current cars:
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
T3 doka Syncro 5E 2.3i Offroad ombouw
T3 doka Syncro 1.7TD Offroad ombouw
VW Amarok 4Motion highline
T6.1 (2020) 150-DSG ,de nieuwe werkbus
VW Crafter (model 2019) camper
Donkere folie wil ik juist niet. Om diezelfde reden.
Normaal ligt er in de bus niets van waarde. Dat wil ik graag laten zien :)
Normaal ligt er in de bus niets van waarde. Dat wil ik graag laten zien :)

Black is the new white..black bulli schreef: 11 apr 2018, 14:08 Ik gebruik zwart flanel met klittenband extra adhesive ,flanel dubbelvouwen en nieten met klittenband en natuurlijk op raamstijl de stekelkant.Heb nog wel een lap voor je![]()

Dank allemaal,
Ik ga in eerste instantie voor 2 multiplex plaatjes. Na de vakantie eens kijken of ik iets moois kan maken met magneten.
ik ben bang dat klittenband erg vies wordt. (ervaringen uit het verleden geven geen garantie ...)
@bobv Welk magneten heb je gebruikt? hoe bepaal ik welke kracht zo'n magneet moet hebben?
Groet
Jacco
Ik ga in eerste instantie voor 2 multiplex plaatjes. Na de vakantie eens kijken of ik iets moois kan maken met magneten.
ik ben bang dat klittenband erg vies wordt. (ervaringen uit het verleden geven geen garantie ...)
@bobv Welk magneten heb je gebruikt? hoe bepaal ik welke kracht zo'n magneet moet hebben?
Groet
Jacco

- Multivan Generation
- Contacteer:
@ Vmaxxer,
Kom maar een kijkje bij me nemen tijdens de meeting..

...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...