Ik zal mijn eerst even voorstellen mijn naam is Laurents Deurloo
Mijn vraag is

Wij hebben ongeveer 9 maanden twee nieuwe Volkswagens transsporters 6 gekocht en wij hebben al na 2 maanden en 4000 kilometer problemen met de EGR klep deze zou namelijk vervuild zijn.Dit betreft alle bij de auto,s.
Wij naar de dealer De Koning in Rotterdam en die gingen hem spoelen, vond het wel vreemd na 4000 kilometer maar ja zou kunnen, maar na 4500 kilometer verder doet weer het probleem zich voor.
Dit gebeurt met alle twee de auto,s weer na de Koning en die gaat weer spoelen ,dit is nu met een kilometerstand van 14000 kilometer al 4 keer gebeurd.
Nu zijn we weer een 100 kilometer verder en nu blijkt dat de Intercooler defect is ( koelvloeistof) en er olie zit in de 3 cilinder deze is ook al vervangen bij 4000 kilometer deze wordt nu weer vervangen door de dealer maar de garantie loopt lekker door. Nadat ik ze in gebreke hebt gesteld laten ze niets meer van zich horen,en schuiven ze de schuld vraag door na Importeur Pon

Nu was mijn vraag zijn er leden of niet leden die ook deze problemen met T6 diesel hebben, dit is nog steeds naar aanleiding van het schandaal (sjoemel software) en zouden die mijn dan een e-mail kunnen sturen met de klachten dan kunnen we ze misschien bundelen en er actie op ondernemen.
E-mail Adres Laurentsdeurloo@gmail.com
of zijn er monteurs die dit probleem ook vaker tegen komen, mail mijn a.u.b ook.
Groeten
Laurents Deurloo