Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
wegklapbare fietsendrager t5 met achterdeuren
wegklapbare fietsendrager t5 met achterdeuren
Hoi,
We zoeken een wegklapbare fietsendrager op de trekhaak voor een t5 met achterdeuren. Fabrikanten geven geen compatibiliteitslijst. Weten jullie welk type ik moet hebben?
Bij voorbaat veel dank! Ruud
We zoeken een wegklapbare fietsendrager op de trekhaak voor een t5 met achterdeuren. Fabrikanten geven geen compatibiliteitslijst. Weten jullie welk type ik moet hebben?
Bij voorbaat veel dank! Ruud
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: wegklapbare fietsendrager t5 met achterdeuren
Voor hoeveel fietsen heb je nodig?
Wij hebben deze gekocht:
en plaatsen:
Compatibiliteit van een paar fietsendragers kun je hier een beetje vinden:
viewtopic.php?f=24&p=444586#p444586
Wij hebben deze gekocht:
en plaatsen:
Compatibiliteit van een paar fietsendragers kun je hier een beetje vinden:
viewtopic.php?f=24&p=444586#p444586
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- Multivan Generation
- Contacteer:
Edit: kijk eerst even naar jezelf, voordat...
Maar we dwalen af..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Dank! En double check: de deuren kunnen open? Groet Ruud
- Multivan Generation
- Contacteer:
Dat hangt af van welk fietsenrek en voor hoeveel fietsen je nodig hebt.
In ons geval kunnen de deuren open om er iets uit te pakken, maar ze kunnen niet geheel open.
Als je een fietsendrager voor 2 fietsen hebt, dan zouden de achterdeuren wel helemaal open moeten kunnen gaan.
Atera en Thule maken ook vergelijkbare dragers.
Groeten Peter
In ons geval kunnen de deuren open om er iets uit te pakken, maar ze kunnen niet geheel open.
Als je een fietsendrager voor 2 fietsen hebt, dan zouden de achterdeuren wel helemaal open moeten kunnen gaan.
Atera en Thule maken ook vergelijkbare dragers.
Groeten Peter
Ha, dank. Ja: wij willen 2 fietsen meenemen. Als iemand kan bevestigen dat de deuren dan wel helemaal open kunnen dan in is de f22 een perfecte keus. Heeft iemand de ervaring dat dit kan?
De f22 is niet kantelbaar. Hier al gekeken? (Dit is de I21 90gr)
Heel mooi! Wordt alleen erg duur. Ik hoop dat er wat financieel mildere alternatieven zijn. Dank voor de opmerking dat de F22 niet kantelbaar is! Groet Ruud
Ik gebruik een Spinder Hawk op de trekhaak voor 2 fietsen en die is kantelbaar, echter merk ik dat als je die kantelt MET fietsen de deuren nét niet helemaal open kunnen.
Misschien het nieuwe model Xplorer wel? https://www.spinder.com/nl/fietsendrage ... r%2b+/1005
Ik ben iig wel erg te spreken over de kwaliteit van de Spinders
Misschien het nieuwe model Xplorer wel? https://www.spinder.com/nl/fietsendrage ... r%2b+/1005
Ik ben iig wel erg te spreken over de kwaliteit van de Spinders
2006 T5 2.5 AXD
zo te zien zouden de deuren met die nieuwe Spinder wel open moeten kunnen, makkelijk zelfs
Ik denk dat ik die maar eens moet gaan aanschaffen :)
Ik denk dat ik die maar eens moet gaan aanschaffen :)
2006 T5 2.5 AXD
- Multivan Generation
- Contacteer:
Koop een fatsoenlijk merk en laat je daarbij niet te veel leiden door de prijs.
Er komen enorme krachten op de constructie te staan tijdens het rijden.
Er staan ook testen online met video's wat er gebeurd tijdens een uitwijk manoeuvre.
Kijk maar eens naar Fahrradträger für Anhängerkupplung test ..
Er komen enorme krachten op de constructie te staan tijdens het rijden.
Er staan ook testen online met video's wat er gebeurd tijdens een uitwijk manoeuvre.
Kijk maar eens naar Fahrradträger für Anhängerkupplung test ..
Dat gaat bij de Spinder Xplorer+ zeker lukken! Ik volg het veiligheidslijntje dat Peter me gegeven heeft nog even en sla dan mijn slag. Dank!
Klopt, maar volgens mij is Spinder zeker geen slecht merk.Multivan Generation schreef: ↑06 apr 2019, 09:55 Koop een fatsoenlijk merk en laat je daarbij niet te veel leiden door de prijs.
Ik heb afgelopen zomer met de oude simpeler versie (Spinder Hawk) heel Frankrijk rondgeknort met een elektrische fiets (~28Kg) plus een MTB er op en ik rij niet bepaald als een bejaarde diverse keren fors in de ankers en/of uitwijkmanoeuvres gehad en de drager hield het uitstekend.
Die nieuwe Spinder is ook niet bepaald goedkoop overigens, tegen de €500,- ..
2006 T5 2.5 AXD
- Multivan Generation
- Contacteer:
Dat beweer ik ook niet.Vmaxxer schreef: ↑06 apr 2019, 11:22Klopt, maar volgens mij is Spinder zeker geen slecht merk.Multivan Generation schreef: ↑06 apr 2019, 09:55 Koop een fatsoenlijk merk en laat je daarbij niet te veel leiden door de prijs.
Ik was een bericht op mijn mobieltje aan het tikken en onze berichten hebben elkaar gekruist.
Vandaar dat het leek alsof ik op jou reageerde maar dat was niet zo..
De Pro user diamant sg2 Plus lijkt het meest geschikt voor busjes. Staat iets verder van de trekhaak af - vandaar de Plus. Het apparaat is TÜV gekeurd en zal er hopelijk na het eerste drempeltje in NL niet afliggen.