na 22 jaar en 543000 km had hij wat aandacht nodig .
en dit ging niet zonder slag of stoot
het laswerk
wielkasten voor links rechts
dorpels voor links rechts
instapbak rechts
laad vloer diversen gaten
wielkasten laadbak links en rechts
wielkasten achter.
achter de voorspatborden
eigenlijk teveel om op te noemen.maar we hebben het gered.
en ook maar plaatwerk uit een donorbus gehaald want al die golfjes kloppen had ik geen zin in
technisch had ik hem altijd wel bijgehouden en daar was eigenlijk weinig aan de hand.
2 remleidingen op de raagarmen achter nog vervangen putcorrosie
remdruk regelaar oud en werkte niet goed meer
rubber hoezen
en fuseekogels onder
mijn andere bus is weer een t4 2.5 tdi acv iets jonger en luxer
die acv blokken doen het echt altijd .
inmiddels meer daN 300.000 KM GEREDEN MET DIE BLOKKEN .nooit echt iets geks gehad.
en als er toevallig wel iets geks was ,wisten de mensen op het forum wel raad (al deze kennis bij elkaar en met elkaar houdt de bussen op de weg)
elke 10-12.000 km nieuwe olie erop
op tijd zn filters
en de eerste kilometers kalm aan .
daarna fluiten de bussen er rustig op los en ze doen hun ding.
kreeg er niet meer foto,s bij zal dat later nog proberen
voorlopig weer een nieuwe apk en gaan door naar de 600,000 km
gr ronald
