Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
T6 dashboard in t5GP
-
T6 dashboard in t5GP
Zoals de titel al beschrijft..
Iemand hier op het forum al ervaring mee?
Wil dit graag gaan doen. Mocht iemand alvast tips en tricks hebben graag.
Iemand hier op het forum al ervaring mee?
Wil dit graag gaan doen. Mocht iemand alvast tips en tricks hebben graag.
Re: T6 dashboard in t5GP
Gewoon aan beginnen,goed bijhouden wat je fout doet,
dan hebben er anderen ook wat aan.
Mocht het lukken,gelieve hier ook te melden.

Je begint met een pc....en eindigt met Mac.
-
Uiteraard melden we ditHenk250 schreef: 13 mei 2020, 17:09 Gewoon aan beginnen,goed bijhouden wat je fout doet,
![]()
Neem eens contact op met Bonhoff, die heeft zijn t5.1 complete (binnen en buiten) omgebouwd naar een t6.
-
hugopoley schreef: 14 mei 2020, 09:34 Neem eens contact op met Bonhoff, die heeft zijn t5.1 complete (binnen en buiten) omgebouwd naar een t6.
Wie is bonnhof? Heb je misschien gegevens van deze persoon?
Groetjes
Gijs Bonhoff, van Bonhoff airride systems. Tik maar eens in op google, dan vind je hem vanzelf.Angelo-anneveld schreef: 14 mei 2020, 10:30hugopoley schreef: 14 mei 2020, 09:34 Neem eens contact op met Bonhoff, die heeft zijn t5.1 complete (binnen en buiten) omgebouwd naar een t6.
Groetjes
-
Ga ik doenhugopoley schreef: 14 mei 2020, 10:44Gijs Bonhoff, van Bonhoff airride systems. Tik maar eens in op google, dan vind je hem vanzelf.Angelo-anneveld schreef: 14 mei 2020, 10:30hugopoley schreef: 14 mei 2020, 09:34 Neem eens contact op met Bonhoff, die heeft zijn t5.1 complete (binnen en buiten) omgebouwd naar een t6.
Groetjes
-
Dashboard vandaag maar even uitgebouwd.
Heb een nieuwe balk ( onder het dashbboard) besteld bij boonstra nog even wachten dus..
Heb een nieuwe balk ( onder het dashbboard) besteld bij boonstra nog even wachten dus..
- Multivan Generation
- Contacteer:
Wat is dat groene blokje wat zichtbaar is in je stoelconsole?
Ik heb het niet..
Ik heb het niet..
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
-
Multivan Generation schreef: 16 mei 2020, 22:14 Wat is dat groene blokje wat zichtbaar is in je stoelconsole?
Ik heb het niet..
Ik zal morgen is gaan kijken, het is een ex-politie bus, dus onder de stoel zit nog veel aansluitpunten en stekkers die niet meer gebruikt worden..
-
Het is een relais, maar van ??? Geen idee.
Heb maandag een dashboard balk + tellerbak gekocht bij boonstra deze kan ik vrijdag ophalen..
Tevens heb ik een vraag of iemand een schema heeft van een t5/t6 kofferklep bedrading. Of een aderplan.
Mijn kofferklep is dicht gevallen. En nu moet ik hem zien te openen. Vanuit binnenuit niet mogelijk dat zeg ik er alvast bij.
Heb de kabelboom ook al doorgepiept om te kijken welke de massa is zonder resultaat.
Op elke ader even kort 12v gezet (5A afgezekerd) terwijl iemand het slot van buiten af bedient. Ook zonder resultaat
Heb maandag een dashboard balk + tellerbak gekocht bij boonstra deze kan ik vrijdag ophalen..

Tevens heb ik een vraag of iemand een schema heeft van een t5/t6 kofferklep bedrading. Of een aderplan.
Mijn kofferklep is dicht gevallen. En nu moet ik hem zien te openen. Vanuit binnenuit niet mogelijk dat zeg ik er alvast bij.
Heb de kabelboom ook al doorgepiept om te kijken welke de massa is zonder resultaat.
Op elke ader even kort 12v gezet (5A afgezekerd) terwijl iemand het slot van buiten af bedient. Ook zonder resultaat
-
Al opgelostAngelo-anneveld schreef: 19 mei 2020, 11:15 Het is een relais, maar van ??? Geen idee.
Heb maandag een dashboard balk + tellerbak gekocht bij boonstra deze kan ik vrijdag ophalen..![]()
-
Holy moly! Respect hoor
Wat was trouwens de reden voor deze ombouw? Gewoon omdat het kan? (Ik houd er wel van
)

Wat was trouwens de reden voor deze ombouw? Gewoon omdat het kan? (Ik houd er wel van

Laatst gewijzigd door MarkV op 21 mei 2020, 00:51, 1 keer totaal gewijzigd.
-
Jurgen van Jurricane Carparts heeft dit ook al gedaan bij zijn Caravelle ( ook ex politie)
De teller heeft hij ook een adres voor, hele dashboard was wel even een klusje.
gr Ed
De teller heeft hij ook een adres voor, hele dashboard was wel even een klusje.
gr Ed
BPC Garrett 2260 80% verstuivers, 215 KW 570NM 2000/3700, Wagner IC, Lowtec Hilow 4,H&R stabilisators 26/30 Projektzwo bi-xenon
Man Tge 3.180 4x4 automaat
Man Tge 3.180 4x4 automaat