Hallo allemaal,
Ik ben van plan mijn dubbele cabine bus (T5 uit maart 2004) voorzien van een orignele 3 zits bank van VW om te bouwen naar camper.
Nu is mijn vraag of zo'n bank goedgekeurd wordt door de RDW.
Het is een bank waarvan de leuning neergeklapt kan worden en is voorzien van een geintegreerde 3-punts gordel in het midden, de 2 buitenste zitplaatsen hebben een gordel die vanaf de C-stijl komt. (zie bijlage)
Groetjes,
Remy
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
VW bank dubbele cabine geschikt voor camper
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: VW bank dubbele cabine geschikt voor camper
Als je die originele DC bank op dezelfde plaats laat staan, dan is het voor de RDW geen probleem bij een omkeuring naar camper.
Veel bouwplezier
Ik heb pas zelf een camperproject voor iemand gedaan.. Zie T6 camperforum camper voor Mark voor wat inspiratie.
Groetjes Peter
Veel bouwplezier
Ik heb pas zelf een camperproject voor iemand gedaan.. Zie T6 camperforum camper voor Mark voor wat inspiratie.
Groetjes Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Hoi Peter,
Bedankt voor je snelle reactie daar kan ik wel wat mee.
Ik heb ook je camperproject gelezen wat een mooie bus heb je ervan gemaakt zeg, echt geweldig.
Groetjes,
Remy
Bedankt voor je snelle reactie daar kan ik wel wat mee.
Ik heb ook je camperproject gelezen wat een mooie bus heb je ervan gemaakt zeg, echt geweldig.
Groetjes,
Remy
En als je die originele DC bank op dezelfde plaats laat staan, waar laat je dan de keuken en de opbergfaciliteiten die van binnenuit bereikbaar moeten zijn? Dat lijkt mij nog een hele uitdaging.
Je zou dan de hele inrichting om moeten draaien ten opzichte van wat gebruikelijk is en de woonruimte tussen bed en achterklep moeten maken. Niet onmogelijk maar, zoals ik zei, wel een uitdaging. En niet zo'n efficiënt gebruik van de toch al krappe ruimte.
Je zou dan de hele inrichting om moeten draaien ten opzichte van wat gebruikelijk is en de woonruimte tussen bed en achterklep moeten maken. Niet onmogelijk maar, zoals ik zei, wel een uitdaging. En niet zo'n efficiënt gebruik van de toch al krappe ruimte.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
- Multivan Generation
- Contacteer:
@Hanz, dat was de vraag niet van de topic starter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Nee, maar wel een punt om over na te denken als je van plan bent om met die bank op die plek een bed te maken.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV