Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Climate control overbouwen in camper
Climate control overbouwen in camper
Zijn er mensen die weleens een climate control hebben over gebouwd en aangepast hebben voor een camper? Ik heb een multi van donor auto met achterin ook een unit. Werkt het systeem nog als deze niet wordt over gebouwd?
- Multivan Generation
- Contacteer:
Re: Climate control overbouwen in camper
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Mooi projectje, alleen is dat het gedeelte wat ik net niet nodig heb ik heb een T4 Calypso camper en wil daar een Climate control in overbouwen..
- Multivan Generation
- Contacteer:
Dan alleen de voorzijde inbouwen. De leidingen naar achteren laten vervallen of een loop er in maken.
En een andere climatronic unit, enkelvoudig IPV dubbelvoudige aansturing, en wellicht andere kabelboom.
Groetjes Peter
En een andere climatronic unit, enkelvoudig IPV dubbelvoudige aansturing, en wellicht andere kabelboom.
Groetjes Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Moet de cc nog aangemeld worden met vag-com aan de motor besturing eigenlijk? Is daar allemaal eenzelfde code voor?