We zijn een leuk weekje weg geweest met onze bus, door het mooie en vooral zonnige weer hebben we de Omnistor 5102 luifel veelvuldig gebruikt.
Nu is me wel iets vervelends overkomen, normaal veeg ik de luifel altijd af maar dat heb bij onze een na laatste stop verzuimd te doen.
Op de luifel heeft een miezerig klein eiken takje gelegen, bij het indraaien merkte ik dat de luifel als het ware vast liep. gelijk weer uitgedraaid maar het kwaad was al geschied... een piep klein gaatje in het vinyl

Wat mij achteraf bevreemd is het volgende, het lijkt me toch niet normaal dat je iets tussen de luifel kan oprollen toch.
Dus ik aan het zoeken op de omnistor 5102 luifel hoe dat ding moet worden opgedraaid. Het lijkt mij toch logisch dat hij zo wordt opgedraaid dat er niets tussen kan komen.
Nu heb ik het vinyl helemaal afgedraaid maar kan ik de op wikkel richting niet omdraaien.. Aan het einde van de rol gaat deze open staan een soort van eind beveiliging vermoed ik. Maar heb er geen ervaring mee.
Kan natuurlijk naar Nijverdal of Amersfoort bellen maar het leek mij ook een mooie casus voor op het forum.
Nog een ding, ik heb nu een gaatje van 2..3mm in mijn vinyl, heeft iemand ervaring met het repareren van zoiets??
mvg,
Frans