Nu heb ik al aardig wat meegelezen op het forum gedurende de jaren een ook flink wat tips kunnen gebruiken.
Dank daarvoor!
Maar nu is tijd gekomen om zelf ook een vraag te stellen.
Door een wat groot roestprobleem aan de linker achterwielkast van de bus, moest de hoge kast uitgebouwd worden.
Bij het demonteren van de hoge dwarskast achterin kwam ik dit stekkertje tegen die nergens mee verbonden was.
Het kwam uit de rechter bovenhoek.
Weet iemand waar het voor dient?
Na het demonteren van de hoge kast bleek er meer roest te zijn waardoor uiteindelijk het metalen plateau waarop de kast bevestigd is weg gehaald is.
Nu is alles verholpen en moet het weer in elkaar, maar kan ik niet meer zien waar dat plateau precies moet zitten.
Het zat vast gekit. En ik vraag me af ik het weer kan kitten met Sikaflex (die ik nog heb). Dan alles in elkaar zetten zodat de kit langzaam droogt en de boel vastzet?
Of heeft iemand daar een andere goede tip voor?
Dank alvast en groet, Maarten
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
onbekend stekkertje en kast
Re: onbekend stekkertje en kast
Stekkertje misschien van een luidspreker in de bovenkast?
Kan je de positie van de metalen plaat niet uitmeten aan de hand van de gaten in de hoge kast waar de bevestigingsbouten door gaan?
Kan je de positie van de metalen plaat niet uitmeten aan de hand van de gaten in de hoge kast waar de bevestigingsbouten door gaan?
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Andersom denken is een fijne tip!
Ga ik zeker bekijken en meten.
Enige vraag is even hoe ver hij van de wielkast afstaat.
Wat betreft het stekkertje vroeg ook me dat ook af.
De oude eigenaar van de bus heeft andere muziek bedrading getrokken.
Het zijn vier draden, zou kunnen.
Dank
Ga ik zeker bekijken en meten.
Enige vraag is even hoe ver hij van de wielkast afstaat.
Wat betreft het stekkertje vroeg ook me dat ook af.
De oude eigenaar van de bus heeft andere muziek bedrading getrokken.
Het zijn vier draden, zou kunnen.
Dank
Hoge kast staat in lijn met keukenkast en sluit direct aan op bovenkast. Dat zou ik als referentie punten nemen.
Mooi werk.
Bij mijn 1994 California zat die zwarte plaat niet gekit. Deze zat slechts met twee popnagels door de bodemplaat vast.
Zie mijn projecten (link in in onderschrift), pagina 3 bovenaan zie je een foto met verwijderde plaat. Geen kitresten te zien.
Mogelijk bij latere jaren wel gekit. Dat zou kunnen.
uitmeten met de kast is inderdaad het beste.
Succes!
Odorf
Bij mijn 1994 California zat die zwarte plaat niet gekit. Deze zat slechts met twee popnagels door de bodemplaat vast.
Zie mijn projecten (link in in onderschrift), pagina 3 bovenaan zie je een foto met verwijderde plaat. Geen kitresten te zien.
Mogelijk bij latere jaren wel gekit. Dat zou kunnen.
uitmeten met de kast is inderdaad het beste.
Succes!
Odorf
Had een VW T4 1.9 TD Westfalia California Coach 1994
>>projecten<<
>>projecten<<
Of plaat eronder schroeven en met plaat en al op zijn plaats zetten en aftekenen op de vloer. Wel extra werk want voor bevestigen van de plaat moet alles er weer uit.
Dank voor alle tips. ik ga er mee aan de slag en zal laten weten het het is gegaan.
Groet, maarten
Groet, maarten
Uiteindelijk een mall gemaakt van de onderkant van de kast.
En die gebruikt om alles zo goed mogelijk op de plek te krijgen.
Daarnaast de kit om de metalen plaat vast te zitten aan de vloer droogt langzaam waardoor er nog geschoven kon worden.
En toch is de kast net niet helemaal op dezelfde plek terug gekomen. Het is mm werk maar te merken aan de plaat die de accu afsluit die zat net wat anders en moeilijker.
Maar alles staat op de plekken zit weer goed vast.
We kunnen weer op pad!
En die gebruikt om alles zo goed mogelijk op de plek te krijgen.
Daarnaast de kit om de metalen plaat vast te zitten aan de vloer droogt langzaam waardoor er nog geschoven kon worden.
En toch is de kast net niet helemaal op dezelfde plek terug gekomen. Het is mm werk maar te merken aan de plaat die de accu afsluit die zat net wat anders en moeilijker.
Maar alles staat op de plekken zit weer goed vast.
We kunnen weer op pad!