Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Bankje naar stoel wat zou dat kosten
Bankje naar stoel wat zou dat kosten
Ha weetjewellers,
Ik heb lopen zoeken, en zie vaak stoel naar bankje ombouwen, maar andersom is natuurlijk ook mogelijk.
Wat zou het kosten om een bijrijdersbankje om te laten bouwen naar bijrijdersstoel? zitten de gaten op de zelfde plaatsen of komt er wat meer bij kijken?
Gaat om een T6 natuurlijk :-)
Bedank alvast.
Ik heb lopen zoeken, en zie vaak stoel naar bankje ombouwen, maar andersom is natuurlijk ook mogelijk.
Wat zou het kosten om een bijrijdersbankje om te laten bouwen naar bijrijdersstoel? zitten de gaten op de zelfde plaatsen of komt er wat meer bij kijken?
Bedank alvast.
-
Re: Bankje naar stoel wat zou dat kosten
Deze bouten zitten er al natuurlijk.dicki schreef: ↑30 sep 2024, 19:30 Ha weetjewellers,
Bedank alvast.
Je dient er alleen een paar draadeindes te verwijderen uit je vloer anders blijven die in het zicht.
- krekwakwol
Mocht je er ooit mee naar de RDW moeten voor een keuring, dan raak je met een stoel wel een zitplaats op het kentekenbewijs kwijt, of je moet het bankje weer terug plaatsen.
Misschien iets om in je achterhoofd te houden als je er ooit een camper van wilt maken.
Misschien iets om in je achterhoofd te houden als je er ooit een camper van wilt maken.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
- Multivan Generation
- Contacteer:
Je blijft gaten zien in de vloerbedekking, lijkt een klein iets, later kun je er aan gaan ergeren.
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Goede tips, met rdw keuring rekening te houden ;-)
Maar ik ben niet van plan hem te herkeuren als het niet nodig is :-)
Geen camper kenteken plannen dus...
Wat gaten betrefd daar zijn wel doppen voor te vinden dus daar zal ik me niet zo aan storen.
Dan ga ik eens kijken wat een console en stoel ongeveer zal kosten.
Maar heel misschien heeft de bus geen bankje, dan ben ik helemaal gered.
Ben namelijk naar een 6.1 aan het zoeken.
Maar tof hartelijk bedankt voor jullie meedenken.
Groetjes
Maar ik ben niet van plan hem te herkeuren als het niet nodig is :-)
Geen camper kenteken plannen dus...
Wat gaten betrefd daar zijn wel doppen voor te vinden dus daar zal ik me niet zo aan storen.
Dan ga ik eens kijken wat een console en stoel ongeveer zal kosten.
Maar heel misschien heeft de bus geen bankje, dan ben ik helemaal gered.
Ben namelijk naar een 6.1 aan het zoeken.
Maar tof hartelijk bedankt voor jullie meedenken.
Groetjes
Wij hebben de bank ook verwisseld voor een stoel.
Die plekken van de draadeinden kun je idd terafwerking doppen op zetten.
Je hebt ook nog keuze uit basis (zonder armleggers en hoogteverstellen) en comfort stoel (met armleggers en hoogte verstelling).
Mijn ervaring was dat de standaard stoel snel 900 - 1100 euro kost en voor een comfort stoel komt daar nog 300 - 400 euro bij.
Je hebt ook nog keuze uit basis (zonder armleggers en hoogteverstellen) en comfort stoel (met armleggers en hoogte verstelling).
Mijn ervaring was dat de standaard stoel snel 900 - 1100 euro kost en voor een comfort stoel komt daar nog 300 - 400 euro bij.
Even op marktplaats kijken, worden veel stoelen aangeboden met inruil van de huidige stoel(en) of bank
-
14/1500 euro voor een stoel is wel heel gek..ThoSho schreef: ↑13 nov 2024, 21:46 Wij hebben de bank ook verwisseld voor een stoel.
Voor 700 heb je vaak een complete set op MP
- Jan anno NU
Dus volgens het principe:Angelo-anneveld schreef: ↑14 nov 2024, 09:2914/1500 euro voor een stoel is wel heel gek..ThoSho schreef: ↑13 nov 2024, 21:46 Wij hebben de bank ook verwisseld voor een stoel.
Voor 700 heb je vaak een complete set op MP
wat de gek er voor geeft.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Is het gelukt met de keuring
En welke doppen heb je gevonden?
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...