We zijn ons nog druk aan het oriënteren/inlezen etc.
ook hoe we hat qua ruimte willen doen.
We hebben nu een originele cali gezien (particulier) Hier zitten de veiligheidsgordels aan/in de bank.
Moet de bank op de achterste positie bij het rijden? (uiteraard zit onze zoon erop)
Begrijp dat je dan niet meer bij linkerkastje onder de brander kunt, maar de "kofferbak" wordt wel groter/dieper.
Alvast bedankt!
Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Zit/slaapbank positie tijdens rijden?
Re: Zit/slaapbank positie tijdens rijden?
Ik begrijp dat je de bank tijdens het rijden naar voren wilt schuiven. Dat kan, de gordels zitten in de bank en schuiven dus mee en de bevestiging en borging van de bank is in alle posities hetzelfde.
Je hebt dan inderdaad meer bagageruimte maar als je op de plaats van bestemming bent aangekomen, of bij een koffiestop tussendoor, dan wil je de bank natuurlijk weer naar achteren anders is je keuken niet helemaal bereikbaar. Waar laat je dan al die bagage die je achter de bank hebt gestouwd?
Je hebt dan inderdaad meer bagageruimte maar als je op de plaats van bestemming bent aangekomen, of bij een koffiestop tussendoor, dan wil je de bank natuurlijk weer naar achteren anders is je keuken niet helemaal bereikbaar. Waar laat je dan al die bagage die je achter de bank hebt gestouwd?
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV
Bedankt Hanz voor je reactie.
Ben het met je eens hoor, maar volgens mij kun je overal nog bij uitgezonderd 1 kastje.
We willen graag wat betere stoelen meenemen, en aangezien we toch op campings/camperplaats zullen overnachten kunnen deze 's nachts buitenstaan met een hoes bedacht ik mij, of eventueel bepaalde dingen op de voorstoelen tijdens overnachting.
Ben het met je eens hoor, maar volgens mij kun je overal nog bij uitgezonderd 1 kastje.
We willen graag wat betere stoelen meenemen, en aangezien we toch op campings/camperplaats zullen overnachten kunnen deze 's nachts buitenstaan met een hoes bedacht ik mij, of eventueel bepaalde dingen op de voorstoelen tijdens overnachting.
- Multivan Generation
- Contacteer:
Zie ook dit topic:
viewtopic.php?t=69657
viewtopic.php?t=69657
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
- Jan anno NU
Als je de bijrijders stoel omdraait kunnen een paar volwassen Crespo stoelen netjes tussen de rugleuning en dashboard staan in de nacht.
Klopt, één kastje wordt redelijk geblokkeerd en de koelbox is wat lastig bereikbaar. Maar eenmaal op een camping kan je tussen de omgedraaide voorstoelen en het dashboard heel wat spullen kwijt. In onze T4 ligt daar 's nachts ook het nodige spul dat tijdens de rit op het achterste beddeel ligt.Siem1 schreef: ↑07 okt 2024, 14:53 Bedankt Hanz voor je reactie.
T4 California 1997 - 2.5TDI/ACV