Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

van t4 naar t5

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
hansfrans

van t4 naar t5

Bericht door hansfrans »

Hallo, ik ben hansfrans en nieuw op weetjewel. maar ik kijk al jaren regelmatig de posts door want mijn t4 had ik al 25 jaar totdat hij vorig jaar de geest gaf. Sind een week heb ik nu weer een t5 en wil de inventaris van de t4 overzetten naar de t5. die is ook niet nieuw maar gaat hopelijk nog wel lang mee. de t4 was een automaat en dat geeft alleen maar problemen, vandaar dat ik nu een handgeschakelde t5 heb aangeschaft. de t4 heb ik eerst 15 jaar als gewone wagen gehad en toen omgebouwd naar camper. nu dus alles overzetten naar de t5. alleen zie ik mezelf niet het platte hefdak overzetten. misschien dat ik het wel aandurf om een klein pop up dakje er in te zetten. maar dat zien we dan later wel. ik ga de t5 op frans kenteken zetten omdat ik de meeste tijd in frankrijk ben. ik heb dan ook geen last van de wegenbelasting, die kennen ze niet in frankrijk. ik denk dat ik wel weer regelmatig mijn kennis kan opfrissen op weetjewel. een prachtig forum.
krekwakwol

Re: van t4 naar t5

Bericht door krekwakwol »

Welkom hier Hans/Frans opWjW.
Wat voor T5 heb je gekocht en het mooist zijn een paar foto's erbij.
Groet, Arnold
T5 2.5TDI 96kw bj 2008
Multivan Generation
Contacteer:

Re: van t4 naar t5

Bericht door Multivan Generation »

Welkom .
De maat en vorm van een T4 en T5 verschillen een hele boel.
Ik zou het interieur wat uit de T4 komt gebruiken als inspiratie voor de T5.
Er gaat veel tijd zitten aan meten, uitdenken, tekenen, passen en meten, aanpassen en plaatsen.
Kijk dan ook meteen, wat er wellicht vervangen of verbetert kan worden en kijk hier kritisch naar.
Techniek verouderd.
Leuk project waarvan ik hoop dat je dat met ons wilt gaan delen.
Meelezen is natuurlijk leuk, zelf ook wat bijdragen/toevoegen aan een forum is nog leuker. Ook voor anderen.

Succes met je plannen :toppie

Groetjes Peter
...have you ever noticed that some people never have the money to do it right, but can always find the money to do it twice?...
Plaats reactie