Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
facelift
facelift
heb uit goede bron (vwdealer)vernomen dat er een facelift aankomt(maar dat wisten we al)
dat de 2.5 verdwijnt en vervangen wordt door een 2 liter biturbo.
alle automaten worden dsg.
maar misschien wel het belangrijkste is dat er volgens hem 100% zeker een 3liter komt .
De voorkant wordt een beetje zoals de nieuwe golf met die lijn dwars van links naar rechts.
dat de 2.5 verdwijnt en vervangen wordt door een 2 liter biturbo.
alle automaten worden dsg.
maar misschien wel het belangrijkste is dat er volgens hem 100% zeker een 3liter komt .
De voorkant wordt een beetje zoals de nieuwe golf met die lijn dwars van links naar rechts.
174 auto dc
Re: facelift
Vraag hem ff of ie er een polo om wil verwedden mbt de 3 liter motor (diesel)
Neemt de bus!
Eerlijke mensen wedden niet Appie.. 

WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
de 2 liter biturbo gaat meen ik al dik over de 200 pkleveren..... wat moet een 3 liter dan gaan doen??300 pk??? beetje veel voor een t5.... de lichtste moter word meen ik een 1,4 met 140 pk of zo.....
-
Dat duurt mij te lang. Die doet er 100km over.ardesch 879 schreef:we hadden toch ook een Lupo 3L

Hee malle Fries, over eerlijke mensen gesproken, noem er eens 2.BigRuud schreef:Eerlijke mensen wedden niet Appie..
Ik zal je helpen: op nummer 1 Painter

Het gaat er niet om hoe oud je wordt, maar het gaat er meer om, hoe je oud wordt.
Henk250 misschien??? Is altijd bereid de medemens te helpen, zal ook wel goudeerlijk zijn.painter schreef:Hee malle Fries, over eerlijke mensen gesproken, noem er eens 2.BigRuud schreef:Eerlijke mensen wedden niet Appie..
Ik zal je helpen: op nummer 1 Painter![]()
, nummer twee ?????
Ook zo koud daar in Bergen?? Ik denk dat ik de jaarwisseling maar in mijn 2e huisje op de bahama's door moet brengen..

WARNING: Post may contain irony: discontinue use if experiencing mood swings, nausea or elevated blood pressure
- robindekeiser
Beetje veel voor een T5??? nooit genoeg toch?raymondo schreef:de 2 liter biturbo gaat meen ik al dik over de 200 pkleveren..... wat moet een 3 liter dan gaan doen??300 pk??? beetje veel voor een t5.... de lichtste moter word meen ik een 1,4 met 140 pk of zo.....
- Remmen is angst, gas zit rechts! -
Is er al ergens een officieel (Pers) bericht uit?
Mijn dealer weet namelijk niks van een v6, wel van nieuwe krachtige 4 cilinders!
Mijn dealer weet namelijk niks van een v6, wel van nieuwe krachtige 4 cilinders!

De VW directie accepteert geen 2e V6 serie alleen voor de passat en T5, deze is samen met de 20kleps uitvoering in de vriezer gezet.
Door de goede verkopen is de facelift al 2x 1 jaar uitgesteld.
Afwachten dus , maar geen V6 diesel.
Door de goede verkopen is de facelift al 2x 1 jaar uitgesteld.
Afwachten dus , maar geen V6 diesel.
Neemt de bus!
-
Dat is jammer, Zou wel leuk zijn.
Een dikke T5-3.0 V6. haal je al die wannabe bestel autotjes in xD

Een dikke T5-3.0 V6. haal je al die wannabe bestel autotjes in xD

- Dimitri-Turbo
Maar dan wel een 3.0L v6 Diesel!!!! Hebbe hebbe hebbebleu led light schreef:Dat is jammer, Zou wel leuk zijn.
Een dikke T5-3.0 V6. haal je al die wannabe bestel autotjes in xD![]()
Stenen leggen is geen kunst ... maar wel de klinkers uit de straat scheuren ;)
Nu een Golf-6 en Range Rover Vogue TDV6
EX Touareg TDI
EX WJW T5 - nr. 262
Ex WJW T4 - nr. 653
Nu een Golf-6 en Range Rover Vogue TDV6
EX Touareg TDI
EX WJW T5 - nr. 262
Ex WJW T4 - nr. 653
-
heren de V6 diesel mogen we vergeten, wegens de milieu komen er kleinere motors met meer vermogen..
er wordt meer gesproken over de 2.0 turbo (diesel)
afwachten tot aug/sept 2009
er wordt meer gesproken over de 2.0 turbo (diesel)
afwachten tot aug/sept 2009