Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Diverse vragen.

Hier kun je je voorstellen aan de vaste bezoekers.
Plaats reactie
Frank Moolenaar
Berichten: 1
Lid geworden op: 12 jan 2009, 10:40

Diverse vragen.

Bericht door Frank Moolenaar »

:werkaanT4
Beste mensen, ik heb sinds een maand een VW t4 Multivan 2.5D. Overigens mijn eerste VW-bus. En met genoegen mag ik wel schrijven.Wat een lekker rijdende en relaxte bus is dit. Hij heeft het camperkenteken,verhoogd dak,het bekende klaptafeltje,etc.Ik heb, om maar meteen met het portier in huis te vallen,een paar vragen:

De standkachel werkt niet.Weet iemand waar ik deze tegen een redelijke prijs kan laten repareren? Of is er een bereidwillige op deze site te vinden? Uiteraard tegen een vergoeding.

Dan zou ik graag iets van een uitneembare zuil hebben met gasstel en gootsteen.Die is ondergetekende met bijna 2 linker handen, inmiddels aan het freubelen. :bonk En gelooft u mij,het valt echt nog niet mee om het geheel in een kastje te proppen van hooguit 60 cm. breed,omdat een mens toch de doorgang van de cabine naar achteren vrij wil houden.Hij komt dus op de bekende plek,achter de passagiersstoel. Maar watertank,gasfles,potten en pannen,borden, etc. dat wordt écht proppen. Maar met de voet erachter gaat het deurtje nog nét dicht. Maar goed...! Een mens wil camperen!

En het lijkt mij wel leuk om op een of andere manier iets van een douche te maken.Uiteraard buiten,ik dacht aan de achterzijde onder de klep, o.i.d.! Heeft iemand daar ervaring mee en zou je die ervaring met mij willen delen? Water is
geen probleem en een pompje is ook zo gedaan, alleen enig warm water zou wel leuk zijn.Want al het "FLINKE HOLLANDSE JONGEN ZIJN" ten spijt, zie ik mijzelf echt niet de afgelopen week onder een koude straal staan!!

En als laatste bleef deze week de bedieningsknop voor de aanjager voor het voorraam vastzitten en was met geen mogelijkheid meer terug te draaien. Nadat deze al drie dagen op volle toeren draaide en ik met moeite mijn ogen openhield vanwege de hitte,probeerde ik het nogmaals. Met als gevolg, je snapt het al, knáaap zei het asje.Er zitten dus 2 knoppen op het dashboard,waarvan een voor de blower achterin het interieur en een voorin in de cabine.De laatste is het dus. Zijn dit 2 dezelfde knoppen? Of verschillend? En wat is het adres waar ik dit soort onderdelen het voordeligst haal?
Want ......we blijven Nederlander natuurlijk. :bifun

Ik denk dat het wel even genoeg is voor een splinternieuw lid. Alvast bedankt voor jullie eventuele tips.
Met vriendelijke groeten van : Frank Moolenaar 0614325958
Fred loodrecht
Berichten: 457
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:38
Locatie: Purmerend
Contacteer:

Re: Diverse vragen.

Bericht door Fred loodrecht »

Beste Frank,

Ik zou de vragen even onder de afdeling t4 zetten.
Dit is even voorstellen.
Fred
Gebruikersavatar
Peter 887
Berichten: 2455
Lid geworden op: 12 jan 2007, 20:58
Locatie: Westfriesland Tel.nr. 0631671329

Re: Diverse vragen.

Bericht door Peter 887 »

Frank,
Wekom op :wjw
je zal hier vast wel antwoord krijgen op je vragen,
maar jekunt het beter zoals Fred schreef, vragen op T4
je kunt het hele berichtje zo selecteren en dan kopieren naar

viewforum.php?f=2

Daar zal je eerder antwoord krijgen, en/of oplossingen.

Suc6
T4 2.8 VR6 LWB
Het leven is een feest,maar je moet zelf de slingers ophangen.

El groeto uit Sjikago
Gebruikersavatar
Dennis 449
Berichten: 2034
Lid geworden op: 14 jan 2007, 09:55
Locatie: Westfriesland (vezelf)

Re: Keukenblokje

Bericht door Dennis 449 »

Hee Frank,

Ach een gasstel, wasbak, koelbox, gasfles, waterpomp, bestekladen, voorraadbakjes, vuilwatertank en verswatertank past allemaal in en kastje van 90 cm breed, 90 cm hoog en 34 cm diep.

Als je het niet geloven wil, klik je op de link onder de foto hieronder.
Groeten
Dennis 449
Team West
Afbeelding
:wjw sinds september 2003
Klik hier voor meer over mijn Transporter
Enjoy yourself, it's later than you think
Plaats reactie