@hisolid: het isolatiematriaal zit er standaard onder.
Binnenkort word er nog meer geisoleerd, moet nog even bij appie langs

Bij de dealer, 120 euro in totaal voor de armen en wissers. Niet bepaald goedkoop, maar dan heb je ook wat.alfagek schreef:Jeroen T5 204 schreef:De originele wissers vond ik niet echt super. De aero wissers vegen beter schoon, ook met veel wind.
Waar haal je die wissers ?
En tegen welke prijs ?
Gr,
Bob.
Jeroen T5 204 schreef:Ik heb het ook zo, staat stukken netter met motorafdekplaat en als je het goed wil doen vervang dan je ruitenwisserarmen ook.
afdekplaten zaten er op in het begin van de produktie van de T5, later is alles weg bezuinigd.Viking64 schreef:Welk model rijdt er dan standaard rond met zo'n afdekplaat??
En met welk doel zit ie erop??
De meeste mensen die ik ken rijden met hun motorkap dicht, dus zien doe je 'm niet??
Mijn motorkap gaat maar 1 keer in de 2 maanden open om ff vloeistoffen te checken....als ik het al niet vergeet, tussen de beurten door hoef ik zo goed als niet bij te vullen...
Hebben ze hier nog nadere uitleg over gegeven of was dat alles? Ik heb er afgelopen zomer zonder problemen mee rondgereden.robindonne schreef:Ik had op mijn 2005 t5 ook die afdekkap over de motor gemonteerd.
Bij mijn huidige t5 wilde ik die kap ook meebestellen maar wegens "HITTE"problemen wilde of konden ze de kap niet meer leveren.