Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.

Groetjes webmaster Henk-1

klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld

Webasto airtop inbouwen T5

vragen over de T5
Plaats reactie
wimvanwooden
Berichten: 3
Lid geworden op: 05 apr 2008, 18:18

Webasto airtop inbouwen T5

Bericht door wimvanwooden »

Ik heb een T5 LWB camper en vraag me af wat de beste/mooiste plaats is voor de inbouw van een airtopkachel, en heeft iemand daar een foto reportage van???
Moet het een 3500 zijn op is 2000 ook wel voldoende???
Bij de boot uitvoeringen zijn van die rechthoekige units bij waar de klok/ temperatuur mee geregeld wordt, past zo,n unit miden boven de voorruit in dat vakje???
Vr, gr, Wim
Danny
Berichten: 465
Lid geworden op: 21 jan 2007, 19:11
Locatie: Tussen Turnhout en Antwerpen

Re: Webasto airtop inbouwen T5

Bericht door Danny »

ik plaatste hem sowieso zo laag mogelijk, bv onder de bijrijdersstoel, als de warmte al van boven moet komen dan heb je gegarandeerd een koude(re) bodem... warme lucht stijgt ,ik ging dus voor plaatsing beneden onder de stoel... :toppie
de kameleon
Berichten: 9
Lid geworden op: 05 sep 2008, 15:05

Re: Webasto airtop inbouwen T5

Bericht door de kameleon »

Ik heb de webasto in de laadruimte zitten net voor het linker achterwiel en heb onder de bijrijders stoel een 2de accu staan

het bedienings paneeltje zit bij mij in het vakje boven de asbak daar paste het kwa hoogte perfect in alleen met de breedte is er nog een stukje over
franzl54
Berichten: 29
Lid geworden op: 16 dec 2008, 07:54
Locatie: Heemskerk NH

Re: Webasto airtop inbouwen T5

Bericht door franzl54 »

Hallo,

ik moet mijn airtop nog gaan monteren, ik denk ook aan net voor de linker wielbak. Maar ik kom er niet helemaal uit waar ik de in en uitlaat moet maken / monteren. Ik zou graag een keer bij jouw T5 komen kijken, ik weet niet waar je woont, ik woon in noord holland. ik hoor graag wat van je,

mvg Franz 0653-981212
Plaats reactie