Ook ik zal me eens fatsoenlijk voorstellen op

Mijn naam is Erik, 38 jaar oud en eigenlijk een echte T3 liefhebber. Enige jaren terug heb ik zelf ook een VW bus forum opgezet wat zich in de loop der tijd meer ontwikkeld heeft tot een T3 forum (hoewel niemand dat daar hardop zal zeggen).
Ik ben nu twaalf jaar in het bezit van een T3 dubbelcabine pick-up en dat is echt mijn kindje. Iets meer dan vijf jaar geleden heb ik daar een T3 gesloten bestelbus bij gekocht voor het dagelijkse gebruik. Ik wil mijn pick-up namelijk niet afjakkeren voor mijn woon- werkverkeer.
Nu blijkt mijn gesloten bestelbus in zo'n staat te verkeren dat ik hem wil gaan vervangen. De bus is beslist niet rot ofzo maar er zit werk aan te komen om hem de komende jaren op de weg te kunnen houden en ik heb daar geen zin meer in. Voor mijn dagelijkse gebruik wil ik gewoon een bus hebben waar ik zorgeloos in rond kan sturen.
Mijn gesloten bestelbus vervangen door een andere T3 is voor mij geen optie dus heb ik besloten om naar een goede T4 om te gaan kijken. Dit is in verband met mijn andere liefhebberij, Kreidler bromfietsen, ook een betere optie omdat die wel achterin een T4 passen. Bij mijn T3 zit altijd de motor in de weg en passen er geen twee Kreidlers fatsoenlijk achterin de bus.
Ook het extra stukje vermogen dat de T4 biedt (uiteraard afhankelijk van het type motor) spreekt me erg aan. Bij de T3 rij je soms toch met kromme tenen, en een ei onder het gaspedaal om het motortje niet over de kop te jagen.
Ik ben me nu dus aan het oriënteren en hoop het komende jaar tegen de juiste T4 aan te lopen. Het moet mij wel van het hart dat ik de vraagprijzen van gebruikte T4's echt absurd en compleet van God los vindt

Nouja, ik zal vanzelf wel tegen de goede T4 voor mij aan lopen. Ik heb ook geen haast en rij de komende tijd zeker niet met tegenzin rond in mijn T3 .Tot die tijd hoop ik inieder geval al het één en ander over de T4 te leren op dit Forum

Groeten,
Erik