Welkom op het weetjewel forum, van en voor Volkswagen Transporter rijders.
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Groetjes webmaster Henk-1
klik rechts op de "X" dan verdwijnt dit veld
Achteruitrijcamera
Re: Achteruitrijcamera
Hoi,
Ik ben ook bezig geweest met een achteruitrijcamera maar kon ook geen plek vinden, als je een paar foto';s hebt zou dat wel mooi zijn.
Ik ben ook bezig geweest met een achteruitrijcamera maar kon ook geen plek vinden, als je een paar foto';s hebt zou dat wel mooi zijn.
Ik zal morgen foto's maken. Zelf heb ik de achteruitrijcam van Kenwood gebruikt. Meestal neem ik de camera van hetzelfde merk als de head-unit. Op deze manier voorkom je het welles nietus verhaal als er problemen zijn. Prijs technische ontlopen ze elkaar niet zo veel.

- jankees1963
- jankees1963
Kenwood camera
draadje gaat naar binnen via de normale kiertjes (even vanger demonteren, kabel er door, vanger weer vast)

Niet geschoefd, maar gewoon met dubbelzijdig tape, als je het orginele tape van Kenwood is perfect, laat echt niet los

Streepje in het beeld is van de achteruitrijverwarming,
Mijn cam heeft ook verwarmd beeld

draadje gaat naar binnen via de normale kiertjes (even vanger demonteren, kabel er door, vanger weer vast)

Niet geschoefd, maar gewoon met dubbelzijdig tape, als je het orginele tape van Kenwood is perfect, laat echt niet los

Streepje in het beeld is van de achteruitrijverwarming,

Laatst gewijzigd door Inbouwer op 03 feb 2009, 22:17, 3 keer totaal gewijzigd.
- jankees1963
- jankees1963
Deze vindt ik ook heel handig.

Hier te krijgen.
http://cgi.ebay.nl/Rueckfahrkamera-fuer ... 240%3A1318
grt
JK

Hier te krijgen.
grt
JK

Zou je die kwijtkunnen in de achterklep van een Multivan? Lijkt me lastig ivm kentekenplaatverlichting.jankees1963 schreef:Deze vindt ik ook heel handig.
Hier te krijgen.
grt
JK
deze heb ik geprobeert maar het is geen gezicht al zeg ik het zelf
heb nu een camera in mijn numerplaatverlichting laten bouwen
werkt zeker goed
het ziet er zoals bij jankees uit onzichtbaar
bij ron de vries in laten bouwen in zwaag
koos 1008
werkt zeker goed
koos 1008
mijn vrouw rijd net als een t4
Heb je foto's ?koos 1008 schreef:deze heb ik geprobeert maar het is geen gezicht al zeg ik het zelf
werkt zeker goed
koos 1008

- richardavalanche
- Contacteer:
Let op!!
De kentekenplaat camera heb ik een keer in mijn handen gedad en bij mijn eigen nummerplaat gehouden.
toen kwam ik tot de ontdekking dat deze voor een duitse plaat gemaakt is. Duitse platen zijn korter. dus als je deze op E-bay uit duitsland op laat sturen dan bestaat de kans dat hij niet gaat passen!!
Gr
Richard
toen kwam ik tot de ontdekking dat deze voor een duitse plaat gemaakt is. Duitse platen zijn korter. dus als je deze op E-bay uit duitsland op laat sturen dan bestaat de kans dat hij niet gaat passen!!

Gr
Richard
Het leven gaat niet over Rozen.........
Die versie die ik laat zien komt bij een Nederlandse leverancier vandaan en die verkoopt hem hier op de Nederlandse markt. Ik weet zeker dat die past om NL kentekenplaten. :klappen
- Jeroen T5 204
- Contacteer:
Erg mooi gedaan Inbouwer, is dat de achteruitrijcamera die ook op de Kenwood site staat?
Hoe heb je trouwens die kabel door de deur gekregen.....
Het slot eraf halen en dan snap ik het even niet meer.
Hoe heb je trouwens die kabel door de deur gekregen.....

VW Transporter T5 2.5 TDI 130pk -JD Stage 1 @ 191pk 438 nm
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
-Simons rvs uitlaatsysteem, K&N filter
-BearLock, Opti-Coat Pro
-20" MTM Bimoto, Michelin PSS, Bilstein B14, H&R Stabi
Het is de orginele camera van Kenwood, de CCD-2000. Als je er 1 wil hebben weet ik wel iemand die hem je kan leveren voor een mooie prijsJeroen T5 204 schreef:Erg mooi gedaan Inbouwer, is dat de achteruitrijcamera die ook op de Kenwood site staat?
Hoe heb je trouwens die kabel door de deur gekregen.....Het slot eraf halen en dan snap ik het even niet meer.

Je haalt van de rechterdeur het vangblok los. Het zit boven aan de deur en moet los met een soort Torx, maar dan een binnen 12 kant uit me hoofd. Niet proberen met een andere bit, zorg echt dat je de juist passende heb, of koop er 1. Of rij bij me langs.
Als het blok weg is heb je ruimte voor de stekker en de kabel. Verwijder de hardboard plaat zodat je de kabel kan aanpakken. Daarna de kabel begleiden door de rubbere tule.
Het is wel wat werk, maar je boort nergens in het plaatwerk en hij zit echt top.
Geen vies beeld, even de achteruit wisser aan en helder beeld.

:klappen